لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بتای سافاری 15.1 را برای مک او اس بیگ سور و کاتالینا منتشر کرد

اپل بتای سافاری 15.1 را برای مک او اس بیگ سور و کاتالینا منتشر کرد

اپل اخیرا بتای سافاری 15.1 را برای توسعه‌دهندگان در مک او اس بیگ سور و کاتالینا با برگرداندن طراحی تب‌های قدیمی منتشر کرد.

متعاقب انتشار مک او اس مانتری در رویداد Unleashed، اپل چهارمین بتای سافاری 15.1 را برای مک او اس بیگ سور و کاتالینا منتشر و در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد، در این آپدیت طراحی تب قبل از سافاری ۱۵ بازیابی شده است.

سافاری 15.1 دارای تب بیگ سور استاندارد بوده که به طور پیش فرض فعال است و  در تنظیمات سافاری با عنوان «Seperate» برچسب‌گذاری شده است. برای کاربرانی که سافاری ۱۵ را ترجیح می‌دهند، گزینه «Compact» برای ادغام نوار URL با نوار تب وجود دارد.

بعد از انتشار نسخه RC مک او اس مانتری، قابلیت اصلاح رنگ در سافاری ارائه شده که در تنظیمات سافاری در بخش  Accessibility و صفحه Advanced انجام می‌شود.

با انتشار سافاری 15.1 در مک او اس مانتری، بیگ سور و کاتالینا، اپل بسیاری از تغییرات طراحی موجود در سافاری ۱۵ را بازگردانده که برای کاربرانی است که ماه گذشته نسخه مک او اس را همراه با آی او اس و آیپد او اس دریافت کرده بودند.

در سافاری 15.1 قابلیت‌هایی از جمله طراحی جدید برای بخش تب‌ها ارائه شده که دارای کناره‌های منحنی و ظاهر زیباتری شده، همچنین دارای عملکرد سریع‌تر و ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته‌ای شده است.

بعد از معرفی مک او اس مانتری، بسیاری از سبک طراحی آن راضی نبودند و به همین دلیل اپل طرح قدیمی را برگردانده و کاربرانی که طرح جدید را دوست نداشته باشند می توانند طرح قدیمی را استفاده کنند.

لازم به ذکر است که برای نصب بتای جدید، نصب مک او اس بیگ سور یا کاتالینا مورد نیاز است. توسعه دهندگان با وورود به پورتال بارگیری توسعه دهندگان اپل و سپس رفتن به بخش More Downloads، می‌توانند سافاری 15.1 را دانلود کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373