لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد مینی با سه رنگ جدید پاییزی عرضه می‌شود

هوم پاد مینی با سه رنگ جدید پاییزی عرضه می‌شود

اپل در دومین رویداد پاییزی خود با عنوان Unleashed که در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر 1400) به صورت آنلاین برگزار شد، در کنار معرفی مک بوک‌های پرو جدید و ایرپاد ۳، از هوم پاد مینی با سه رنگ جدید و جذاب پاییزی رونمایی کرد.

در رویداد اخیر، اپل سه گزینه رنگی جدید برای هوم پاد مینی معرفی کرد که شامل رنگ‌های نارنجی، زرد و آبی است. هوم پاد مینی‌های رنگی جدید در کنار دو رنگ سفید و خاکستری فضایی و در ماه نوامبر عرضه خواهند شد.

به نظر می‌رسد اپل با انتشار سه رنگ پاییزی زیبا و درخشان برای هوم پاد مینی، دو رقیب اصلی خود در زمینه اسپیکرهای هوشمند را پشت سر گذاشته، زیرا آن‌ها حداقل در ارائه رنگ‌های کاربر پسند کمی جلوتر بود‌ه‌اند. Nest Mini، بلندگو هوشمند گوگل با رنگ‌های آبی و نارنجی موجود است و آمازون، بلندگوهای هوشمند خود را با عنوان Echo Dot  به رنگ‌ آبی و رنگ‌هایی با تم حیوانات برای مدل  Echo Dot Kids ارائه کرده است.

جزئیات موجود در هوم پادهای مینی، متناسب با رنگ نشان داده می‌شوند که شامل سطح لمسی رنگی، پارچه مشبک نخی، آیکون‌های صدا و کابل برق غیر قابل جدا شدن است. همچنین هوم پاد مینی اپل در رنگ های جدید با قیمت ۹۹ دلار در ماه نوامبر موجود خواهد شد.

لازم به ذکر است که اپل در رویداد 18 اکتبر خود از اشتراک جدید Apple Music Voice رونمایی کرد، کاربران از طریق این برنامه می‌توانند فقط با استفاده از صدای خود و دستیار صوتی سیری، به همه محتوای اپل موزیک دسترسی داشته باشند. اشتراک Music Voice اپل اواخر امسال با قیمت 4.99 دلار ماهیانه عرضه خواهد شد.

کاربرانی که قصد استفاده از این طرح را داشته باشند، می‌توانند از طریق سیری و با گفتن Hey Siri، به طور آزمایشی از Apple Music Voice استفاده کنند یا با ثبت نام در اپلیکیشن اپل موزیک به آن دسترسی پیدا کنند.

برنامه Amazon Music Echo طرح مشابهی است که به نظر می‌رسد اپل در رقابت با آن، طرح خود را معرفی کرده است. کاربران این طرح با استفاده از دستیار صوتی الکسا و از طریق بلندگوهای Echo یا Fire TV، می‌توانند موسیقی دلخواه خود را درخواست کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420