لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشانگر ماوس روی ناچ مک بوک پرو چگونه خواهد بود

نشانگر ماوس روی ناچ مک بوک پرو چگونه خواهد بود

ناچ یکی از مشخصه‌های طراحی مک بوک پروی جدید است که تغییراتی خاص را روی این محصول و رابط کاربری آن نیز اعمال می‌کند. در این میان بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که نشانگر ماوس روی ناچ مک بوک پرو چگونه عمل می‌کند.

این سوال در میان بسیاری از کاربران در توییتر و Reddit دست به دست شده است و هنوز پاسخ دقیقی به آن داده نشده است. بسیاری از حدس و گمان‌ها بر این اساس است که نشانگر ماوس در ناچ مک بوک پرو به گونه‌ای خواهد بود که به زیر نمایشگر قرار می‌گیرد و از طرف دیگر برخی بر این باور هستند که رابط کاربری سیستم عامل مک یک حاشیه مشخص را دور ناچ تعبیه کرده که باعث می‌شود تا کاربران در زمان قرار دادن نشانگر ماوس امکان بردن آن را به زیر ناچ نداشته باشند.

با وجود این ادعاها بسیاری از کاربران ایده‌های دیگری را نیز مطرح کرده‌اند و حتی یک ویدیوی کانسپت نیز در مورد آن منتشر شده است. در نهایت یکی از طراحان شرکت اپل به نام Linda Dong اعلام کرده که نشانگر ماوس به پشت ناچ می‌رود و اپل اقدامی برای طراحی یک حاشیه در رابط کاربری سیستم عامل مک نکرده است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند نشانگر ماوس را در صورت تمایل پنهان کنند و آن را هرگز مشاهده نکنند.

این رابط کاربری دقیقا شبیه به رابطی است که شرکت اپل در توسعه سیستم عامل آی او اس برای آیفون‌های دارای بریدگی ناچ در نظر گرفته بود. در حقیقت رابط کاربری به صورت نرم افزاری هیچ تفاوتی با نمایشگرهای بدون ناچ ندارد و این بریدگی فقط روی نمایشگر محدودیت ایجاد می‌کند.

البته شرکت اپل در تلاش است تا با توسعه و ایجاد امکانات بیشتر، بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های حاصل از وجود ناچ را برطرف کند و محصولات خود را از نظر کاربردی بهبود بخشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420