Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آیمک ۲۷ اینچی با نمایشگر مینی ال دی سال آینده عرضه خواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک ۲۷ اینچی با نمایشگر مینی ال دی سال آینده عرضه خواهد شد

آیمک ۲۷ اینچی با نمایشگر مینی ال دی سال آینده عرضه خواهد شد

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که اپل آیمک مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی ۲۷ اینچی را با قابلیت ProMotion در اوایل ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

بنابر شایعات منتشر شده توسط راس یانگ مدیر عامل DSCC (مشاوران زنجیره تامین نمایشگر) که در توییتر او و برخی وب‌سایت‌ها مشاهده می‌شود، اپل قصد دارد که آیمک جدید ۲۷ اینچی را اوایل ۲۰۲۲ معرفی کند.

یانگ می‌گوید که نمایشگر آیمک ۲۷ اینچی مجهز به نور پس زمینه ال ای دی خواهد بود که احتمالا توسط برند XDR تولید می‌شود.

یانگ همچنین اضافه کرد که نمایشگر آیمک ۲۷ اینچی دارای قابلیت ProMotion است که رفرش ریت بین ۲۴هرتز و ۱۲۰ هرتز ایجاد می‌کند. هنگام انتشار این شایعه، یانگ نگفت که رزولوشن این نمایشگر چقدر خواهد بود، ولی آیمک ۲۷ اینچی فعلی دارای رزولوشن 5K است.

اپل محصولات دیگری را با نمایشگر مینی ال ای دی معرفی کرده، از جمله آیپد پرو 12.9 اینچی که اوایل امسال عرضه شد و مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی که در آخرین رویداد اپل معرفی و رونمایی شده است. یانگ پیش بینی کرده که فناوری مینی ال ای دی در آیمک جدید هم ارائه خواهد شد.

گفتنی است، شایعاتی که از طرف یانگ منتشر می‌شود معمولا درست از آب درمی‌آید، از جمله شایعه مربوط به نمایشگر 8.3 اینچی و مدل‌های مک بوک پرو دارای ویژگی پروموشن است. او ۲۵ سال تجربه کار در صنعت صفحه نمایش دارد و به نظر می‌رسد با منابع داخلی زنجیره تامین این صنعت مرتبط است.

افشاگر دیگری در زمینه محصولات اپل با نام Dylandkt، شایعاتی درباره آیمک ۲۷ اینچی منتشر کرده است. او پیش‌بینی کرده که آیمک جدید اپل با پردازنده M2 و سال آینده روانه بازار خواهد شد. او همچنین اشاره کرده که اپل قصد ندارد محصولات خود را در رقابت با هم قرار دهد، به همین دلیل آیمک جدید ار با مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی نکرده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420