لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه مک بوک ایر ۲۰۲۲ اواخر سال اینده شروع می‌شود

تولید انبوه مک بوک ایر ۲۰۲۲ اواخر سال اینده شروع می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل گفته مک بوک ایر ۲۰۲۲  با تراشه اپل سیلیکون آماده تولید انبوه در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ خواهد شد.

این تحلیلگر اخیرا در یک یادداشت تحقیقاتی گفته اپل قصد دارد تولید انبوه مک بوک ایر با طراحی جدید را به همراه تراشه بسیار قدرتمند اپل سیلیکون برای سه ماهه سوم ۲۰۲۲ آغاز کند.

مینگ چی کو قبلا اشاره کرده بود که مک بوک ایر ۲۰۲۲ طراحی کاملا جدید همراه با یک نمایشگر مینی ال ای دی و یک تراشه بسیار قدرتمند اپل سیلیکون دارد.

او قبلا عرضه این محصول را در اواسط سال ۲۰۲۲ پیش بینی کرده بود، ولی اکنون جدول زمان‌بندی مشخصی برای اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماهه سوم سال آینده را برای تولید انبوه ارائه کرده است.

همچنین مارک گورمن از بلومبرگ گزارش کرده که مک بوک ایر جدید دارای محفظه نازک و سبک، دو پورت USB 4 و یک کانکتور برای شارژ مگ سیف است.

جان پروزر افشاگر محصولات اپل و یوتیوبر، تصاویر رندر از مک بوک ایر مربوط به اوایل سال جاری میلادی را به اشتراک گذاشت و نشان داد که اپل قصد دارد لپ‌تاپ جدیدی در طیف رنگی وسیع همانند آیمک ۲۴ اینچی M1 عرضه کند.

اپل در ماه نوامبر سال گذشته، مک بوک ایر خود را با تراشه M1 به‌روز رسانی کرده، ولی در طراحی آن تغییری ایجاد نکرد.

با وجود اینکه انتظار می‌رود اپل اواخر امسال چندین مک خود را با تراشه اپل سیلیکون به‌روز رسانی کند، ولی احتمالا  شامل مک بوک ایر نخواهد شد.

گفتنی است که به کار بردن نمایشگر مینی ال ای دی در مک بوک، در افزایش کیفیت نمایش محتوا و رنگ‌ها، افزایش کنتراست و ارائه رنگ خالص و غنی مشکی بسیار موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که تراشه M1 با استفاده از فرایند ۵ نانومتری ساخته شده است. این تراشه عملکرد و بازده قابل توجهی ارائه داده، ولی به دلیل ضعف‌هایی که دارد احتمالا اپل به فکر تولید نسل دوم این تراشه M2 برای سال آینده میلادی باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420