لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاوربانک مگ سیف همراه با شارژ معکوس عرضه می‌شود

پاوربانک مگ سیف همراه با شارژ معکوس عرضه می‌شود

جان پروزر افشاگر و تحلیلگر محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که پاوربانک مگ سیف می‌تواند از طریق آیفون 12 امکان پر کردن باتری اکسسورهای مختلف را از طریق شارژ معکوس ارائه دهد.

اپل در حال کار روی پاور بانک مگ سیف است که با مدل‌های آیفون 12 سازگار خواهد بود، در همین راستا جان پروزر به تازگی در پادکست Genius Bar اعلام کرده که این محصول یک پاوربانک جدید با قابلیت شارژ معکوس است.

طبق نظر پروزر، اپل در حال طراحی و ساخت دو نسخه از این پاور بانک است که یک نسخه استاندارد و یک نسخه حرفه‌ای‌تر است. نسخه حرفه‌ای‌تر این محصول قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد، در حالی که نسخه معمولی این امکان را به کاربران ارائه نخواهد داد.

پروزر درباره جزئیات این محصول اطلاعات زیادی ارائه نداده است، ولی احتمالا با استفاده از این دستگاه یک آیفون یا ایرپاد را می‌توان 12 همراه با فناوری مگ سیف شارژ کرد.

گفتنی است که پروزر در زمینه پیش بینی محصولات و برنامه‌های اپل همیشه دقیق نبوده و باید ادعاهای تا حدودی با تردید بررسی شوند. البته پروزر درباره آماده‌سازی و عرضه هر دو محصول به صورت هم‌زمان نیز شک داشته و احتمالا نسخه‌ای که اولین بار عرضه می‌شود دارای قابلیت شارژ معکوس نباشد.

اواسط ماه فوریه پس از عرضه نسخه دوم بتا iOS 14.5، فعالیت‌های اپل در مورد پاور بانک آیفون 12 مشخص شد. در این میان مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرد که برخی از نمونه‌های اولیه این محصول با بدنه پلاستیکی سفید خارجی توصیف کرده بود. گورمن همچنین به موضوع پشتیبانی از شارژ معکوس اشاره‌ای نکرده بود. او همچنین گفته توسعه لوازم جانبی به دلیل مشکلات نرم افزاری با موانعی مواجه شده که اپل در تلاش برای رفع آنها است.

قبلا هم شایعاتی درباره شارژ بی‌سیم دوجانبه برای آیفون‌های 11 وجود داشت، ولی این شایعات به حقیقت نزدیک نبودند. شارژ بی‌سیم دوجانبه می‌تواند یک آیفون یا ایرپاد را از طریق آیفون دیگر شارژ ‌کند، این محصول همچنین فرایند شارژ را از طریق فناوری مگ سیف انتقال می‌دهد و کارایی بهتری برای کاربران آیفون ۱۲ دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420