لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه باید درباره آیفون SE 4 بدانیم

آنچه باید درباره آیفون SE 4 بدانیم

نسل چهارم گوشی های میان رده اپل تحت عنوان آیفون SE 4 به احتمال زیاد در سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد، این دسته از گوشی های پر طرفدار اپل که دارای رکوردهای فروش بی نظیر در میان سایر مدل های پایه ای گوشی آیفون هستند، همواره در بازار جهانی تلفن همراه مورد استقبال قرار می گیرند. اخبار و شایعات زیادی در مورد ساختار و امکانات سری جدید آیفون SE مطرح است از این رو در ادامه مقاله به بررسی آنچه باید درباره آیفون SE 4 بدانیم، خواهیم پرداخت.
نخستین اخبار که در هفته جاری از طریق منبع Revegnus در شبکه اجتماعی X منتشر شد، خبر از عرضه آیفون SE نسل 4 با 10 درصد افزایش قیمت در سال آینده را دارد، اما در مجموع سیاست همیشگی اپل برای گوشی های میان رده SE عرضه آنها با قیمتی زیر 500 دلار است، تا بتواند سهم خود را در بازار پر رقابت تلفن همراه حفظ کند. و از این رو قیمتی در همین حدود را برای این آیفون جدید می توان پیش بینی کرد.
علاوه بر این، هفته گذشته خبر گزاری The Information گزارشی در رابطه با زمان رونمایی و ساختار آیفون SE 4 را منتشر کرد. به گفته این خبرگزاری این محصول در بهار 2025 رونمایی خواهد شد و به عنوان ارزان ترین گوشی در خط تولید آیفون قرار خواهد گرفت، از طرف دیگر به احتمال زیاد ساختار این گوشی شبیه به مدل پایه آیفون 14 خواهد بود.

آنچه باید درباره آیفون SE 4 بدانیم

با توجه به احتمال شباهت نسل چهارم از آیفون های SE به آیفون 14 می توان گفت که تغییرات اساسی نسبت به نسل سوم این گوشی ها روی خواهد داد. به این ترتیب که صفحه نمایش از LCD به OLED تغییر ساختار داده و ابعاد صفحه نمایش نیز احتمالا از 4.7 به 6.1 اینچ خواهد رسید، و از طرف دیگر دکمه Touch ID و Home با قابلیت Face ID و دکمه Action در کنار دکمه ولوم روی لبه بدنه آیفون جای خواهد گرفت.
مهمترین تغییری که در یک سال اخیر برای آیفون های سری 15 به بعد رخ داده و به عنوان یک رویه در ساختار سایر تجهیزات اپل گنجانده شده است تغییر پورت ورودی دستگاه ها از لایتنینگ به USB-C است و این موضوع به احتمال بسیار زیاد شامل حال نسل جدید آیفون SE نیز خواهد بود.
همچنین پنل پشتی و فریم آیفون SE 4 به احتمال زیاد از مواد ارزان تری نسبت به آیفون 14 و 15 تولید خواهد شد و اپل از تجربیات خود در تولید بدنه آیفون 13 در ساختار این گوشی میان رده استفاده خواهد کرد و چون این موضوع نیاز به انجام انواع تحقیقات جدید ندارد، هزینه تمام شده تولید SE 4 برای اپل کاهش چشم گیری می یابد.
با توجه به طولانی شدن زمان عدم عرضه آیفون SE به بازار از مارس 2022 تاکنون و اعمال تغییرات زیاد در ساختار این سری از گوشی ها، به احتمال زیاد در سال آینده استقبال خوبی از آیفون 4 SE ، توسط طرفداران گوشی های میان رده رخ خواهد داد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
iPhone SE 4 With Face ID Said to Be Priced Below $500

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420