لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE نسل ۳ با پردازنده A15 معرفی شد

آیفون SE  نسل ۳ با پردازنده A15 معرفی شد

شرکت اپل در جریان کنفرانس Peek Performance که روز ۸ مارس ۲۰۲۲ برگزار شد، از آیفون SE نسل ۳ رونمایی کرد. اپل نسل جدید گوشی‌های میان رده خود را با عنوان آیفون SE 2022 یا همان آیفون SE نسل 3 رونمایی کرده است.

آیفون SE نسل ۳ یکی از باکیفیت‌ترین تلفن‌های هوشمند میان ‌رده جدید است که اپل در تولید آن از پردازنده مشابه با آیفون ۱۳ استفاده کرده است

آیفون SE نسل ۳ دقیقاً همان ظاهر کلاسیک آیفون‌های ۲۰۱۴ به بعد شرکت اپل ساخته شده است. این طراحی اولین بار در سال در سال 2014 و در آیفون 6 به کار گرفته شد و پس از آن در آیفون 7 و 8 مورد استفاده قرار گرفت. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر با سایز 4.7 اینچ بوده و با همان حاشیه دور نمایشگر مشابه طراحی شده است. آیفون اس ای جدید چهار گرم نیز نسبت به نسل قبلی خود سبک‌تر شده است.

آیفون SE نسل ۳ با پردازنده A15 معرفی شد

همچنین بخش پشتی، این تلفن هوشمند به خاطر استفاده از پنل شیشه‌ای و پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم شباهت بسیار زیادی به آیفون 8 دارد.

این تلفن هوشمند در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز و مشابه با مدل ۲۰۲۰ آماده عرضه شده است. علاوه بر این، نسخه قرمز رنگ این تلفن هوشمند که از مجموعه (RED) Product عرضه می‌شود.

آیفون  SE 2022در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت آماده عرضه شده است. اپل در تولید این تلفن هوشمند تلاش کرده تا سخت افزارهایی مشابه با آیفون 13 پرو را در آن آماده عرضه کرد. در حقیقت این تلفن هوشمند ظاهری شبیه به آیفون 8 دارد؛ اما از درون قدرت آیفون 13 پرو را برای شما فراهم میاورد.

پردازنده این تلفن هوشمند A15 Bionic بوده که شامل سریع‌ترین چیپ طراحی شده برای تلفن‌های هوشمند تا به امروز است. این پردازنده قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی کافی برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را دارد.

آیفون SE نسل ۳ با پردازنده A15 معرفی شد

پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق آیفون SE 2022 بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن با اینترنت ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است که این تلفن هوشمند را می‌توان بهترین اسمارت فون میان رده مبتنی بر 5G در نظر گرفت که امکاناتی بی‌نظیر را همراه با تجربه استفاده از سیستم عامل آی او اس فراهم می‌آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427