لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویژگی های سیستم عامل جدید iOS 17.1 اپل

ویژگی های سیستم عامل جدید iOS 17.1 اپل

iOS 17.1 به روز رسانی جدید سیستم عامل آیفون تحت عنوان iOS 17.1 به احتمال زیاد در تاریخ 25 اکتبر توسط شرکت اپل عرضه می گردد و در پی چند هفته تست شدن نسخه بتا و رفع عیوب عملکردی آن آماده استفاده روی پلتفرم تلفن های همراه اپل است.
از این رو به لحاظ عملکردی انواع اپلیکیشن ها روی این سیستم عامل جدید تست شده و هیچ کدام از اپ ها با مشکل و باگ مواجه نخواهند شد. مهمترین مشکلی که iOS 17.1 روی رفع آن تمرکز کرده مشکل سطح امواج منتشر شده از آیفون 12 است که از سوی تنظیم مقررات فرانسه مورد ایراد قرار گرفت. در چند ماه اخیر با تحقیقاتی که در فرانسه انجام شد سطح انتشار امواج رادیویی مضر برای آیفون 12 بالا تشخیص داده شد و ممنوعیت هایی جهت استفاده از این سری از گوشی های آیفون اعمال شد. اپل برای رفع این مشکل تلاش نمود که در این بروز رسانی این مشکل را به طور کلی و برای همیشه از طریق کنترل نرم افزاری رفع کند. قابلیت دیگری که اپل به این سیستم عامل افزوده است امکان انتقال داده های بزرگ از طریق AirDrop است، این قابلیت با اولین اتصال به Wi-fi حتی در صورت فاصله گرفت دستگاه ها از هم حجم بالاتری از داده را نسبت به قبل جابجا می کند.
در این نسخه قابلیت StandBy Mode برای پخش Apple Music بهبود یافته است و نحوه پاسخگویی صفحه نمایش در زمان پخش موزیک تغییراتی را خواهد داشت. همچنین جهت رفع مشکلاتی که آیفون 15 در زمینه جستجوی Message App با آن مواجه شده، اقداماتی در بروزرسانی جدید انجام شده است. iOS 17.1 با ویژگی های جدید افزوده شده به سیستم عامل جدید WatchOS 10.1 کاملا همخوانی داشته و قابلیت هایی نظیر Name Drop که اطلاعات و شماره تلفن شخص را انتقال می دهد و قابلیت Double Tap که به اپل واچ سری 9 و Ultra 2 افزوده شده و انواع دستورات را می توان با استفاده از زدن انگشت اشاره و شصت به یکدیگر اجرا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت