لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی ها درباره رویداد اپل تحت عنوان Scary Fast

پیش بینی ها درباره رویداد اپل تحت عنوان Scary Fast

نشانه هایی از رویداد اپل جدید اپل روی Calendar کاربران و Youtube اپل مشاهده می شود که خبر از رونمایی محصولات جدید در قالب یک رویداد برای آخر اکتبر 2023 را نشان می دهد.
در بخش Upcoming صفحه Youtube اپل لوگوی رویداد اپل در قالب نام Scary Fast نمایش داده می شود و لوگوی متحرک رویداد اپل نیز به صورت Demo نمایش داده شده است. و با توجه به اینکه اپل از پنج روز قبل تر اقدام به نمایش Upcoming نموده است، می تواند نشانگر اهمیت این رویداد باشد.
با توجه به اهمیت این موضوع برخی پیش بینی ها خبر از عرضه نسل جدیدی از کامپیوترهای مک دارد که معمولا در فصل پاییز توسط اپل معرفی می شوند. برخی اخبار روایت از رخدادهایی در بخش لجستیک و تامین قطعات اپل دارد که گمانه زنی ها در مورد عرضه نسل جدیدی از مک بوک پروها و آیمک ها را افزایش می دهد که مجهز به نسل پیشرفته تری از پردازنده های سری M هستند. احتمالات بالایی از عرضه پردازنده M3 در قالب سه چیپ پردازنده فوق قدرتمند مانند M1 و M2 وجود دارد. چیپ های پردازنده M3، M3 Pro و M3 Max که به احتمال زیاد در قالب مک بوک پرو های 13، 14 و 16 اینچ توسعه داده می شود، و در برنامه بلند مدت اپل تا سال 2024 به جای گرفته است. برخی کارشناسان از شگفت انگیز بودن تغییرات و قدرت پردازنده نسل جدید M3 و معرفی آن در رویداد اکتبر اپل خبر می دهند که بهبود های چشمگیری را نسبت به دو نسل قبلی پردازنده های مک اپل خواهد داشت.
کامپیوتر های مک که در این رویداد اپل به احتمال زیاد عرضه می شوند، شامل MacBook Pro 13-inch و iMac 24-inch خواهد بود، و پیش بینی می شود که این محصولات به لحاظ طراحی ظاهری تغییری نداشته و تنها تمرکز اپل بر ارتقا قدرت پردازش این کامپیوترها از طریق پردازنده های سری M می باشد. از طرف دیگر سایر کامپیوترهای مک مانند Mac Pro و Mac Studio فعلا تغییری نخواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت