لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان اتصال مستقیم تلفن همراه به استارلینک شبکه اینترنت ماهواره ای

امکان اتصال مستقیم تلفن همراه به استارلینک شبکه اینترنت ماهواره ای

استارلینک با اتصال مستقیم به تلفن همراه | امروزه با توجه به ارسال حجم بالایی از پهنای باند اینترنتی از طریق سیستم ها و اپراتورهای تلفن همراه، وابستگی کاربران به اینترنت موبایل روز به روز افزایش یافته است. این نوع اینترنت امروزه وابسته به تجهیزات نصب شده روی دکل های مخابراتی توسط اپراتورهای اینترنتی می باشد و میزان پوشش و سرویس دهی آنها همواره با توجه به فاصله کاربران و تعداد مشترکین در یک منطقه به چالش کشیده می شود.
برا ی رفع این مشکل بسیاری از شرکت ها با به کارگیری فناوری های جدید تلاش دارند که اشکالات عدم دسترسی در برخی مناطق را با استفاده از ماهواره های اینترنتی حل کنند. یکی از پیشگامان این امر شرکت Starlink با مدیریت Elon Musk است. این شرکت در برنامه خود ارسال تعداد زیادی از ماهواره های اینترنتی را تا سال 2025 گنجانده و این ماهواره ها به صورت شبکه ای در تراز پایین جو قرار گرفته و با پیوستن به این شبکه امکان دسترسی به اینترنت فوق سریع برای کاربران محیا شده است. اکنون اینترنت ماهواره ای با تجهیزات ویژه عرضه شده توسط شرکت استارلینک در سراسر جهان در دسترس است.

از طرف دیگر شرکت اپل با استفاده از فناوری های پیشرفته خود در سال 2022 و 2023 در دو نسخه آیفون های 14 و 15 خود امکان ارسال پیام های اضطراری به ماهواره را به صورت مستقیم ممکن ساخته است، از این رو اپل پیشگام امکان پذیری ارتباط مستقیم گوشی تلفن همراه کاربر با ماهواره می باشد.
شرکت Starlink مدعی است که فرستنده های قرار داده شده روی ماهواره ها را به حدی تقویت کرده که تا سال 2024 قابلیت پشتیبانی و دریافت پیام از طریق ماهواره های اینترنتی خود را داشته و از سال 2025 امکان تماس تلفنی و اتصال به اینترنت با پهنای باند قابل قبول نظیر سرعت شبکه LTE-TD را ممکن ساخته است. استارلینک با قرار دادن تعدادی تقویت کننده خاص در مناطقی از زمین به صورت واسط قدرت امواج ماهواره های خود را افزایش می دهد تا هر کدام از آن ها همچون یک دکل مخابراتی سرویس دهنده عمل کنند.
این گام بزرگ توسط استارلینک ممکن است یک رویداد انقلابی در دنیای اینترنت و IT باشد، که به توسعه پدیده اینترنت اشیا IoT کمک شایانی می کند و امکان اتصال طیف بسیار وسیعی از تجهیزات را به اینترنت ممکن می سازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420