لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان باز کردن درب خودروهای هیوندای و BYD با آیفون فراهم شد

امکان باز کردن درب خودروهای هیوندای و BYD با آیفون فراهم شد

شرکت اپل در حال آماده سازی و عرضه امکان ذخیره و استفاده از سوئچ‌های دیجیتالی در اپلیکیشن Wallet است که حالا طی همکاری با شرکت هیوندای و BYD قرار است این امکان را برای دارندگان مدل‌های جدید خودروهای تولید شده توسط این دو شرکت را فراهم آورد.

این قابلیت به کاربران امکان قفل کردن و باز کردن درب خودرو و استارت زدن آن‌ را بدون نیاز به سوئیچ فراهم می‌کند. اپل برای ارائه این قابلیت در اپلیکیشن Wallet از برخی قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری آیفون‌های جدید استفاده کرده است، تراشه U1 به کار  رفته در آیفون‌های جدید می‌تواند درب خودرو را با نزدیک شدن کاربر به آن باز کند و در زمان دور شدن از خودرو درب‌ها را قفل کند. از طرف دیگر اپلیکیشن Wallet به کار رفته در آی او اس ۱۵ امکاناتی ویژه نظیر مدیریت و محدودسازی مدت زمان دسترسی به سوئیچ مجازی برای افراد را فراهم خواهد کرد.

تا پیش از این شرکت اپل تنها این امکان را برای خودروهای مدل جدید BMW در نظر گرفته بود که حالا امکان دسترسی به این قابلیت برای خودروهای مدل جدید هیوندای و BYD نیز فراهم شده است.

این قابلیت قرار است برای خودروهای لوکس هیوندای که با برند جنسیس در بازار عرضه می‌شوند، از تابستان سال جاری آماده دسترسی شود. خودروهای مدل جدید هیوندای نیز مجهز به همین قابلیت خواهند شد و از تابستان کاربران می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را برای باز کردن درب خودروی خود از طریق آیفون داشته باشند. گفتنی است که این امکان برای اپل واچ‌های سری جدید نیز ارائه خواهد شد.

سال گذشته اپل امکان استفاده از آیفون به عنوان سوئیچ خودروهای BMW را نیز فراهم کرده بود. در آن زمان شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که قابلیت Digital Key Plus را با استفاده از آیفون برای ماشین‌های تمام برقی خود به کار می‌رود با این حال این قابلیت در پلتفرم یکپارچه شرکت اپل قرار نداشت و اپل در نهایت امکان استفاده از سوئچ خودروهای BMW را با پشتیبانی از اپلیکیشن Wallet فراهم کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373