لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعتراض اپل به قانون جدید مجلس سنا در مورد سایدلود آیفون

اعتراض اپل به قانون جدید مجلس سنا در مورد سایدلود آیفون

شرکت اپل به تازگی در بیانیه‌ای نسبت به تصویب قانون مجاز دانستن سایدلود آیفون اعتراض کرده و برای بار دیگر این کار را اقدامی برای از بین بردن حریم خصوصی و امنیت کاربران دانسته است.

روز گذشته سناتور امی کلبوچار با انتشار یک سند PDF از تصمیم مجلس سنای آمریکا و طرح «قانونی کردن ارائه حق انتخاب و نوآوری به مصر‌ف‌کنندگان آمریکایی از طرف شرکت‌های بزرگ فناوری» خبر داد. در نتیجه این طرح، در صورت اجرایی شدن آن شرکت اپل موظف است که کاربران آیفون‌ها حق انتخاب در زمینه استفاده از سایدلود یا عدم استفاده از آن را بدهد.

اپل نیز در بیانیه‌ای به این موضوع اعتراض کرده و آن را اقدام برای ناامن کردن پلتفرم آیفون معرفی کرده است. بیانیه‌‌ی شرکت اپل در این زمینه به این شرح است:

ما آیفون و اپ استور را به شکل ایمن ساخته‌ایم تا مکانی قابل اعتماد را ایجاد کنیم و کاربران اپلیکیشن‌هایی که دوست‌ دارند را دانلود کنند و کسب کارهای بزرگ نیز بتوانند فعالیت خود را در همه جا گسترش و توسعه دهند. نتیجه این کار به نیروی محرکه‌ای برای رشد بی‌نظیر اقتصادی منجر شد که امکان رقابت و نوآوری را برای توسعه‌دهندگان دارای ایده‌های بزرگ فراهم کرد تا آن‌ها به تمامی مشتریان اپل در سراسر دنیا خدمات خود را ارائه دهند.

ما همچنان در مورد تهدیدات ناشی از این قانون نگران هستیم و بر این باور هستیم که این موضوع باعث شکست حریم خصوصی و کم‌رنگ شدن حفاظ‌های امنیتی خواهد شد که کاربران ما به آن‌ها وابسته هستند. دولت‌ها و سازمان‌های بین‌ المللی بارها در مورد خطرات سایدلود هشدار داده‌اند؛ چرا که این موضوع راه را برای تبه‌کارانی هموار می‌کند که می‌خواهند کاربران‌ آسیب‌پذیر (نظیر کودکان) را با بد‌افزارها و اسکم‌ها مورد هدف قرار دهند و فرایند کارها برای شرکت‌های جمع‌اوری کننده اطلاعات شخصی کاربران و ردیابی بدون اجازه آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. در نتیجه حاصل از این قانون‌ جدید، همانطوری که به متن پیش‌نویس آن نیز واکنش نشان دادیم، باعث ایجاد آسیب‌پذیری‌های متعدد و ناخواسته علیه حریم خصوصی و امنیت کاربران می‌شود. ما بر این باور هستیم که این قانون، صرفا یک درمان کوتاه ‌مدت برای رفع نیازهای برخی از مصرف‌کنندگان است و اقدام قانون‌گذاران در این زمینه، عواقب ناخواسته بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

گفتنی است که این قانون با وجود تصویب هنوز اجرایی نشده است و باید مراحل بیشتری را طی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420