لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد تاچ‌های دست‌دوم برای کلکسیونرها ارزشی ندارد!

آیپاد تاچ‌های دست‌دوم برای کلکسیونرها ارزشی ندارد!

بعد از انتشار خبر تصمیم اپل برای توقف تولید آیپاد تاچ بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند تا دستگاه‌های خود را به کلکسیونرها بفروشند؛ اما حالا مشخص شده که این دستگاه‌های دست‌دوم ارزشی برای قرارگیری در مجموعه‌ی کلکسیون‌ها را ندارند.

بر اساس اطلاعات جمع‌اوری شده از ۴۰ شرکت فعال در حوزه فناوری که نتیجه‌ی آن رد وب‌سایت SellCell منتشر شده، تمامی مدل‌های آیپاد به طور میانگین ۸۹ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. در این میان، ۹۸ درصد از آیپادهای تولید و فروخته شده از سال ۲۰۰۳ به بعد نیز با کاهش ارزش مواجه بود‌ه‌اند. در این میان ۷۱ درصد از آخرین مدل این محصول که آیپاد نسل ۷ بوده نیز ارزش خود را از دست داده‌اند.

انتظار می‌رود ارزش آیپاد تاچ نسل ۶ و نسل ۷ با کمترین کاهش ارزش مواجه باشند و به‌خصوص در مدل‌های دارای ذخیره‌سازی بالاتر ارزش آن‌ها بیشتر حفظ شده باشد. مدل‌های دارای ۲۵۶ گیگابایتی آیپاد تاچ نسل ۶ و نسل ۷ که بیشترین ارزش را برای خرید دارند، در بهترین حالت ممکن تنها ۱۰۰ دلار ارزش دارند. برخی از مدل‌های قدیمی‌تر هم با ذخیره‌سازی مشابه تنها ۶۰ دلار در بهترین حالت ارزش دارند.

قیمت‌گذاری برای مدل‌های ۲۰۱۲ به قبل ایپادها نیز بسیار عجیب‌تر است و این محصولات ۹۰ درصد از ارزش اولیه خود را از دست داده‌اند. در این میان ایپاد نسل ۱ که با عنوان ایپاد کلاسیک نیز شناخته می‌شود تنها ۶۱ دلار در تمیزترین حالت ممکن ارزش دارد.

ارزش‌گذاری آیپادها به مسائلی چون سالم بودن دستگاه، عدم وجود مشکلات فنی سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، سلامت نمایشگر، عمر مفید باتری ارتباط مستقیم دارد. نسخه‌های قدیمی‌تر آیپاد که از هارد استفاده می‌کنند نیز به دلیل چالش‌های مربوط به کاهش عمر مفید هارد دیسک، کاهش ارزش بیشتری داشته‌اند.

تعبیه هارد دیسک به عنوان سیستم ذخیره‌سازی آیپادها یکی از مهم‌ترین چالش‌های مربوط به عملکرد این محصولات در طولانی مدت است. تعبیه هارد دیسک در دستگاه‌های همراه به دلیل تکان خوردن‌های شدید باعث کاهش شدید عمر آن‌ها می‌شود که این مسئله نیز روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر منفی می‌گذارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420