لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل امکان افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی را فراهم کرد

اپل امکان افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی را فراهم کرد

شرکت اپل امکان افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی اپ استور با امکان تمدید خودکار را فراهم کرد. با توجه به این موضوع توسعّه‌دهندگان می‌توانند در سرویس‌های اشتراکی اپ استور با تمدید خودکار امکان افزایش قیمت را بدون اینکه موضوع را به اطلاع کاربران برسانند دارند.

کاربران می‌توانند به صورت خودکار و از طریق صفحه رسمی اپلیکیشن و سرویس یاد شده در اپ استور از این موضوع آگاه شوند. با این حال اگر کاربران گزینه تمدید خودکار را روی یک سرویس فعال کرده باشند، در صورت افزایش قیمت، هزینه جدید از کارت اعتباری کاربران کسر شده و این موضوع به اطلاع کاربران نخواهد رسید.

اوایل ماه جاری میلادی مشخص شده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا قوانین مربوط به درآمدزایی توسعه‌دهندگان را تغییر دهد و از آن طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند مبالغ بیشتری را برای سرویس‌های اشتراکی در نظر بگیرند.

در حال حاضر اپل از مشتریان درخواست می‌کند تا میزان مبلغی که بتمایل به پرداخت آن رای دریافت یک سرویس اشتراکی دارند را اعلام کنند و در صورتی که کاربران با افزایش قیمت مشخصی موافقت نکنند اشتراک آن‌ها دیگر تمدید نمی‌شود. این در حالی است که اپل تصمیم دارد تا این روند را تغییر دهد و توسعه‌دهندگان با افزایش قیمت سرویس‌های اشتراکی می‌توانند هزینه بیشتری را دریافت کنند و صرفا این رویداد به اطلاع کاربران خواهد رسید.

کاربران تا پایان اشتراک خود دیگر حق کنسل کردن اشتراک سرویس‌ها را ندارند و صرفا پس از پایان اشتراک می‌توانند این کار را انجام دهند.

تا پیش از این شرکت اپل امکانی را ارائه داده بود که از آن طریق وسعه دهندگانی که تمایل به انتشار عمومی اپلیکیشن‌های خود ندارند یا برای این کار هنوز آماده نیستند، می‌توانند از یان قابلیت جدید استفاده کنند و با ثبت درخواست در وب سایت رسمی اپل، اپلیکیشن‌های خود را به صورت اختصاصی توسعه دهند و به صورت انحصاری آن را در اختیار افرادی قرار دهند که تمایل دارند تا آن‌ها اپلیکیشن را اجرا یا تست کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420