لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Mirroring به اپل واچ می‌آید

قابلیت Mirroring به اپل واچ می‌آید

شرکت اپل به تازگی مجموعه‌ای جدید از قابلیت‌های دسترسی در دستگاه‌های مختلف خود را آماده انتشار به کاربران کرده است که یکی از آن‌ها مربوط به قابلیت Mirroring در اپل واچ است.

این قابلیت‌های جدید که صرفا از طرف اپل معرفی شده‌اند و هنوز امکان استفاده از آن‌ها توسط کاربران وجود ندارد، امکاناتی نظیر تشخیص درب خانه‌های هوشمند در آیفون و آیپد را در کنار زیرنویس کردن ویدیو‌ها به صورت زنده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از این قابلیت‌ها شامل قابلیت Mirroring می‌شود که کاربران از آن طریق می‌توانند محتوای اپل واچ را با سایز بزرگ‌تر در آیفون‌ها مشاهده کنند. کاربرانی که امکان خواندن نوشته‌های روی نمایشگر اپل واچ به دلیل کوچک بودن فونت را ندارند، می‌توانند از طریق این فناوری امکان مشاهده محتویات اپل واچ را روی آیفون داشته باشند. این قابلیت همچنین احتمالا قرار است از سری ۵ به بعد ساعت‌های هوشمند شرکت اپل را پشتیبانی کند و دستگاه‌های قدیمی‌تر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت. هنوز معلوم نیست که چه مشخصه سخت افزاری باعث ایجاد این محدودیت شده است و باید منتظر عرضه آن به کاربران به صورت عمومی بود.

این قابلیت‌ها احتمالا در واچ او اس ۹ عرضه می‌شود که در WWDC 2022 آماده معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها کنفرانس WWDC 2022 قرار است در ششم تا دهم ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود.. در جریان این رویداد اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود شامل آی او اس ۱۶، واچ او اس ۹، تی وی او اس ۱۶، مک او اس ۱۳ و آیپد او اس ۱۶ رونمایی کند.

مهم‌ترین سیستم عامل در میان موارد معرفی شده این کنفرانس به احتمال زیاد آی او اس است که در آیفون اجرا می‌شود و ویژگی‌های مشترک بسیاری با آیپد او اس در آیپد دارد. هر سال با اتمام WWDC و پایان یافتن حدس و گمان‌ها، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی در نسخه بعدی آی او اس ارائه می‌شود که مسلما یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین سیستم عامل‌های اپل است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420