لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۵ مجهز به درگاه USB-C خواهد بود

آیفون ۱۵ مجهز به درگاه USB-C خواهد بود

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال آینده درگاه USB-C را جایگزین لایتنینگ در ایفون ۱۵ کند.

بر اساس این گزارش شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۳ اولین تلفن هوشمند خود با درگاه USB-C را تولید کند. این تحلیلگر ادعا کرده که تصمیم اپل برای چنین اقدامی مربوط به قوانینی است که در اتحادیه اروپا به وضع رسیده است و اپل تصمیم گرفته تا با اضافه کردن درگاه USB-C محدودیت‌هایی که در اتحادیه اروپا برای فروش آیفون‌ها در‌آینده در نظر گرفته شده را از بین ببرد.

تا پیش از این مینگ چی کو ادعا کرده بود که اپل بنا به دلایلی قصد ندارد اتصال لایتنیگ در آیفون را به USB-C تغییر داده و احتمالا در آینده به مگ سیف روی می‌آورد. این تحلیلگر گفته از آنجا که USB-C یک استانداردآزاد و باز بوده و نسبت به لایتنینگ مقاومت کمتری به آب دارد، اپل آن را جایگزین لایتنینگ در آیفون نخواهد کرد.

بررسی انجام شده حاکی از آن است که اپل می‌تواند از لحاظ فنی درگاه لایتنینگ را از آیفون حذف کند. این موضوع بعد از معرفی مگ سیف در سری تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۲ تائید شد. در حقیقت اپل می‌تواند با استفاده از سیستم ارتباطی مگ سیف علاوه بر آن شارژ آیفون به صورت بی‌سیم، امکان انتقال داده را نیز به کاربران ارائه دهد و دیگر نیازی به درگاه لایتنینگ نداشته باشد. اما مشکل اصلی بحث انتقال داده است که در حال حاضر با استفاده از درگاه لایتنینگ بسیار دشوار است.

نزدیک به دو سال پیش پارلمان اروپا اعلام کرده که به دنبال استفاده از «معیارهای الزام آور» برای استفاده از انواع شارژرها در دستگاه‌های همراه و پرتابل هستند. برخی از اعضای این پارلمان در تلاش هستند تا راهکاری را برای استاندارد سازی تمامی دستگاه‌های همراه نیاز به شارژر نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترها و موارد دیگر پیدا کنند تا از آن طریق کاربران دسترسی آسان‌تری به شارژرهای مختلف داشته باشند. حال شرکت اپل تصمیم گرفته تا پیش از اجرایی شدن این قانون محدودیت‌های یاد شده را از آیفون حذف کند و طبق قوانین اروپا و قوانین مشابه در کشورهای دیگر امکان استفاده از درگاه‌های استاندارد را فراهم بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420