لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال نمایشگر نازک‌تر برای ایفون تاشو است

اپل به دنبال نمایشگر نازک‌تر برای ایفون تاشو است

شرکت اپل به دنبال تولیدکننده‌ای جدید برای نمایشگرهای ایفون تاشو است که بتواند پنل‌های بدون مشخصه پولاریزه را آماده کند.

بر اساس گزارش وب سایت The Elec شرکت اپل در تلاش از تا با کاهش میزان روشنایی و واحد نیت در نمایشگرهای ایفون تاشو امکان نازک‌تر کردن پنل نمایشگر را فراهم کند. با حذف فاکتور پولاریزه شرکت اپل می‌تواند پنل‌های نازکتری را تولید کند و دستگاه را تا حد قابل توجهی مناسب‌تر برای استفاده روزمره طراحی و توسعه دهد.

تا پیش از این مینگ چی کو در گزارش خود اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد فرایند توسعه و ساخت یک دستگاه تاشو با نمایشگر OLED و با سایز ۹ اینچ را پیش بگیرد. این تحلیلگر که حالا به صورت رسمی در توییتر نیز فعالیت خود را از سر گرفته ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا نمونه‌های اولیه ساخته شده بر اساس ایده‌ها و نقشه‌کشی‌های صنعتی این محصول را مورد بررسی‌ قرار دهد و از آن طریق اقدام به اصلاح و توسعه یک محصول بی‌عیب و نقص کند.

Dylandkt یکی از افشاگران شرکت اپل نیز به تازگی ادعا کرده که مدیران این کمپانی بر سر پروژه توسعه آیفون تاشو و فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر تاشو در آن با اختلاف نظر مواجه شده‌اند.

بر اساس ادعای این افشاگر، شرکت اپل تا به امروز چندین مدل از نمونه‌های اولیه آیفون تاشو را از کارخانه‌های تولیدکننده محصولات خود دریافت کرده و در حال آزمایش این محصولات است. با این حال هیچ یک از این نمونه‌های اولیه نتوانسته‌اند تایید همه مدیران اپل را دریافت کنند. این موضوع ممکن است باعث تاخیر در روند رسیدن به یک نقطه نظر مشترک میان مدیران و در نهایت تاخیر در رونمایی و عرضه این محصول شود. این ادعا البته با ادعای اخیر مینگ چی کو در تناقض است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427