لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام موجودی آیپاد تاچ در اپل استورها تمام شد

تمام موجودی آیپاد تاچ در اپل استورها تمام شد

تنها کمتر از یک پس از انتشار خبرهای مربوط به تصمیم اپل برای توقف تولید آیپاد تاچ نسل ۷ تمامی موجودی این محصول در سراسر جهان فروخته شده است.

بسیاری از کاربرانی که تمایل به داشتن این محصول داشته‌اند یا افرادی که به دنبال جمع‌آوری کلکسیونی از محصولات قدیمی، اما نو از شرکت اپل هستند و برخی از افراد برای احتکار و فروش آن‌ها با قیمت بالاتر تمامی آیپاد تاچ‌های عرضه شده توسط منابع رسمی شرکت اپل را خریداری کرده‌اند.

آیپاد به صورت مشخص در روز بیست و سوم اکتبر 2001 برای اولین بار رونمایی شد. این محصول در حقیقت اولین قدم شرکت اپل برای تولید دستگاه‌هایی همراه و هوشمند بود که خارج از دسته بندی کامپیوترهای شخصی قرار می‌گرفتند. نسل اولیه آیپاد یک دستگاه نسبتاً بزرگ، اما با قابلیت حمل مناسب بود که می‌توانست تعداد قابل توجهی از موسیقی‌ها را در خود ذخیره کند و آن‌ها را در هر زمانی بخش کند .

اپل روز گذشته تصمیم به توقف تولید این محصول گرفت و از طریق بیانیه‌ای رسمی این موضوع را اعلام کرد. در سال ۲۰۱۷ اپل لینک خرید آیپاد تاچ را از صفحه اصلی خود به زیر شاخه بخش جست و جو انتقال داد. در آن زمان اپل اعلام کرد که فروش این محصول در اپل استورهای رسمی را متوقف کرده و فقط آن را در وب سایت خود و به عامل‌های فروش به صورت عمده عرضه می‌کند.

با این حال این محصول تا به امروز تولید می‌شده و کاربران امکان خرید آن را داشته‌اند. در آن زمان شرکت اپل اعلام کرد که بسیاری از مردم دیگر تمایلی به استفاده از ایپاد ندارند و با وجود سرویس اپل موزیک، همه افراد به سمت ذخیره آهنگ‌های مورد علاقه خود در تلفن هوشمندشان متمایل شده‌اند.  با وجود این مسئله شرکت اپل همچنان تمایلی برای توقف تولید آیپاد نداشت و بعد از این رویداد نیز در سال ۲۰۱۹ آیپاد تاچ نسل ۷ را آماده عرضه کرد. گفتن این موضوع نیز شاید برای کاربران محصولات اپل عجیب باشد که اپل پس از معرفی آیپاد تاچ نسل ۷ تاکید کرد که این محصول بهترین تجربه از سیستم عامل آی او اس را با هزینه‌ای بسیار کم و مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373