لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایز نمایشگر ایفون ۱۴ پرو مکس بزرگتر می‌شود

سایز نمایشگر ایفون ۱۴ پرو مکس بزرگتر می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا سایز نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس را بزرگتر از آیفون ۱۳ پرو و ایفون ۱۳ پرو مکس تولید کند.

راس یانگ تحلیلگری که امروزه با انتشار اخبار مربوط به نمایشگرهای آیفون‌ و دیگر تلفن‌های هوشمند سرشناس شده در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل سفارش تولید نمایشگرهایی بزرگتر را برای آیفون‌های سال ۲۰۲۲ میلادی داده است. این موضوع می‌تواند حاکی از آن باشد که دست‌کم در مدل‌های پرچمدار آیفون شاهد نمایشگرهایی با سایز بزرگتر خواهیم بود.

بر اساس این گزارش آیفون ۱۴ پرو قرار است با سایز ۶.۱۲ اینچ تولید شود. این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو از لحاظ فنی در دارای نمایشگر با سایز ۶.۰۶ بوده است. از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس نیز قرار است با نمایشگر با سایز ۶.۶۹ اینچ تولید شود که در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس با نمایشگر ۶.۶۸ تغییری نه چندان محسوس را به خود خواهد دید.

این اولین گزارش راس یانگ در مورد نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس نیست، تا پیش از این او ادعا کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا از طریق ناچ حفره‌ای به همراه ناچ کپسولی به صورت همزمان در بالای نمایشگر آیفون استفاده کند.

گزارشی که توسط خبرگزاری The Elec منتشر شده، اعلام داشته بود که سامسونگ به عنوان تولیدکننده اصلی پنل‌های OLED برای آیفون‌ها توانسته متریال اصلی به کار رفته در تولید این قطعات را در سال اخیر بهبود دهد و از این طریق می‌توان به بهبود امکانات نمایشگر آیفون ۱۴ امیدوار بود.

آیفون ۱۴ احتمالا قرار است در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۲ و طبق رسم چند ساله اخیر شرکت اپل رونمایی و پس از آن آماده عرضه به بازار شود.

همچنین راس یانگ در گزارش خود علاوه بر رد گزارش گذشته اعلام کرده که شرکت اپل فقط آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را مجهز به قابلیت پروموشن و نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد کرد. در توییتی که این تحلیلگر منتشر کرده اعلام شده که قابلیت پرو موشن به دو آیفون میان رده در سال ۲۰۲۲ نخواهد آمد. این گزارش در تناقض با ادعای گذشته این تحلیلگر مبنی بر عرضه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو با قابلیت پروموشن است.

اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز آیفون ۱۳ را مجهز به این قابلیت نکرد. مدل‌های میان رده از تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ شرکت اپل که شامل آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی می‌شدند، با نمایشگرهای عادی طراحی و تولید شده بودند. این در حالی است که مدل‌های پرچمدار در همین سال که شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌شدند مجهز به نمایشگر پروموشن شده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420