Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
قطع همکاری اپل با BOE به دلیل تغییر در طراحی 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قطع همکاری اپل با BOE به دلیل تغییر در طراحی

قطع همکاری اپل با BOE به دلیل تغییر در طراحی

شرکت اپل همکاری خود با کارخانه چینی BOE را به دلیل اقدام مدیران این شرکت در زمینه تغییر در طراحی قطعات متوقف کرده‌ است.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری The Elec مدیران BOE در اقدامی خودسرانه بخشی از طراحی پنل‌های آیفون ۱۳ را تغییر داده بودند که این موضوع با نارضایتی مدیران شرکت اپل مواجه شده است و در نهایت اپل تصمیم به قطع همکاری دوباره با این شرکت گرفته است. با توجه به این موضوع شرکت چینی BOE از لیست تأمین کننده‌های نمایشگر آیفون حذف شده است و این شرکت برای اپل قطعات مربوطه را تولید نمی‌کند.

در حال حاضر هیچ یک از منابع رسمی اپل و BOE این مسئله را تائید نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که این همکاری به صورت موقت متوقف شده یا اپل با تأمین کننده‌های دیگر برای ساخت نمایشگرهای اولد همکاری خواهد کرده و به طور کامل BOE را کنار گذاشته است.

این اولین باری نیست که اپل همکاری خود را با BOE قطع می‌کند. تا پیش از این در زمان آماده شدن شرکت اپل برای تولید آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ مشخص شده بود که شرکت BOE از لیست تأمین‌کننده‌های نمایشگر آیفون 12 حذف شده است. در آن زمان مشخص شده بود که شرکت چینی توان لازم برای تولید نمایشگرهای OLED کاربردی برای آیفون‌ها را نداشته است و نمونه‌های اولیه آن توان مقاومت در تست‌های کنترل اولیه را نداشته‌اند.

در گزارش‌های پیشین اعلام شده بود که تست سختی روی پنل‌های تولید شده توسط شرکت BOE عملکرد خوبی از آن‌ها را نشان نداده است. این مسئله به معنای آن است که اپل این شرکت چینی را از لیست خود برای تولید نمایشگر آیفون 12 کنار گذاشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420