لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان جذب نیروی جدید را به دلیل کرونا متوقف کرد

فاکس کان جذب نیروی جدید را به دلیل کرونا متوقف کرد

وضعیت شیوع ویروس کرونا برای بار دیگر در چین وخیم شده است و بسیاری از کارخانه‌ها از جمله فاکس کان به دلیل محدودیت‌ها و قرنطینه‌های وضع شده از طرف دولت مجبور به کاهش نیروی کاری خود شده‌اند.

در این میان فاکس کان فرایند جذب نیروی جدید به دلیل محدودیت‌های کرونایی متوقف کرده است. مدیران این کارخانه به تازگی اعلام کرده‌اند که دیگر نیروی جدیدی برای کارخانه ژنگ‌ژو در چین استخدام نمی‌کنند و فعلا با نیروی کاری فعلی خود کار را ادامه می‌دهند. فاکس کان توضیح داده که در حال حاضر شهر ژنگ‌ژو میزبان ۱۱ میلیون نفر است و به همین دلیل دولت این کارخانه را از استخدام نیروی کاری و در نتیجه آن افزایش جمعیت شهر منع کرده است.

برخی از نقاط منطقه اقتصادی ژنگ ژو در قرنطینه کامل رفته‌اند و مردم در این مناطق مجبور به حضور در خانه هستند و اجازه خروج از خانه را ندارند. منطقه نزدیک به فرودگان ژنگ ژو که فاکس کان نیز در آن قرار دارد نیز با محدودیت‌ کمتری تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفته است. کارکنان کارخانه‌هایی که در منطقه نزدیک به فاکس کان قرار دارند تنها با انجام تست کرونا قادر به حضور در محل کار خود هستند و این موضوع فاکس کان را با کمبود شدید نیروی کار مواجه کرده است.

شرکت فاکس کان که مهم‌ترین مرکز آن در شهر ژنگ ژو قرار دارد مهم‌ترین شریک تجاری اپل برای تولید آیفون‌ها به حساب می‌اید. این کمپانی به صورت فصلی تعداد زیادی از افراد را استخدام می‌کند تا بتواند پاسخگوی سفارش‌های شرکت اپل باشد. گزارش این خبرگزاری چینی نشان داده که فاکس کان در حال حاضر منتشر آماد‌ه‌سازی و دریافت تراشه‌ّای A15 از TSMC است تا فرایند تولید محصولات خود را آغاز کند.

فاکس کان مهم‌ترین تولید کننده آیفون برای شرکت اپل است و از طرف دیگر اپل مهم‌ترین مشتری فاکس کان در میان شرکت‌های فروشنده محصولات الکترونیکی و هوشمند است. با توجه به این موضوع روند کاری عادی به این صورت است که شرکت فاکس کان تلاش می‌کند تا سفارش‌های اپل را با سرعت و دقت بیشتری آماده تحویل کند تا شرکت اپل در زمان مشخص پس از رونمایی امکان آماده سازی و عرضه این محصولات را در بازار جهانی داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427