لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۴ پرو دارای رنگ بنفش است

آیفون ۱۴ پرو دارای رنگ بنفش است

یک شایعه جدید ادعا کرده که شرکت اپل احتمالا در رنگ بندی آیفون ۱۴ پرو رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و بنفش آماده معرفی می‌کند.

این شایعه تاکید کرده که شرکت اپل این رنگ را دقیقا در روز معرفی آیفون ۱۴ آماده معرفی خواهد کرد و معرفی و عرضه آن را به تاریخ دیرتری نمی‌اندازد.

این در حالی است در طول دو سال گذشته رنگ چهارم آیفون‌ها در جریان کنفرانس‌های ماه مارس معرفی می‌شد. حال این شایعه ادعا کرده که شرکت این رنگ چهارم در جریان کنفرانس سپتامبر رونمایی می‌شود.

تا پیش از این در سال ۲۰۲۰ آیفون ۱۲ بنفش چند ماه پس از معرفی این سری و در جریان رویداد بهاری اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی آماده معرفی شد و اپل برای این محصول یک ویدیوی تبلیغاتی نیز منتشر کرد. تا پیش از این نیز چند ماه پس از رونمایی از آیفون ۱۳ در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱  شرکت اپل آیفون ۱۳ و ایفون ۱۳ پرو سبز را در جریان کنفرانس Peek Performance که در ۸ مارس ۲۰۲۲ برگزار شد، رونمایی کرد. نام رسمی این محصول آیفون ۱۳ با رنگ Alpine Green و آیفون ۱۳ پرو با رنگ Alpine Green بوده است.

آیفون ۱۴ که احتمالا در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود، قرار است درگاه لایتنینگ پیشرفته‌تر داشته باشد. پیش بینی می‌شود که درگاه لایتنینگ در آیفون ۱۴ پرو قرار است مجهز به فناوری USB 3.0 شود. این گزارش نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس که نسخه‌های میان‌رده دستگاه‌های اپل به حساب میایند فاقد این فناوری هستند و فقط نسخه‌های پرو مجهز به این فناوری می‌شوند. این فناوری همچنین امکان انتقال تصویر با کیفیت 4K را از طریق تبدیل لایتنینگ به HDMI فراهم خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت