لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوان شرکت اپل برای برطرف کردن صفحه سیاه اپل واچ سری ۶

فراخوان شرکت اپل برای برطرف کردن صفحه سیاه اپل واچ سری ۶

شرکت اپل اعلام کرده که اپل واچ سری ۶ برخی از کاربران را که با مشکل سیاه شدن نمایشگر مواجه شده‌اند، تعمیر خواهد کرد.

این مشکل در اپل واچ سری ۶ با سایز ۴۰ میلی متری که در بازه آوریل تا سپتامبر ۲۰۲۱ تولید و آماده عرضه شده‌اند. این محصولات پس از بررسی ساعت‌های تحویل شده کاربران امکان تعمیر این محصولات را فراهم می‌کند. گفتنی است که این خدمات تنها در برخی از کشورهای جهان برای کاربران شرکت اپل ارائه شده است.

این اولین باری نیست که شرکت اپل برای تعمیر محصولات خود فراخوان می‌دهد. تا پیش از این، اپل یک فراخوان در مورد تعمیر رایگان آیفون ۱۲ منتشر کرده بود و طی آن از کاربران این تلفن‌های هوشمند درخواست کرده بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد خرابی صدا به این شرکت مراجعه کنند.

اپل اعلام کرده بود که برخی از آیفون‌های ۱۲ دارای مشکل صدا هستند. این محصولات در بازه اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ تولید شده‌اند و اپل پس از این بازه زمانی مشکل موجود در این محصولات را برطرف کرده است. این شرکت تاکید کرده که تنها تعداد کمی از تلفن‌های هوشمند یاد شده با این مشکل مواجه هستند و در صورت بروز مشکل خرابی صدا و عدم پخش صدا در این تلفن‌های هوشمند کاربران اقدام به ارائه دستگاه خود به نزدیک‌ترین مرکز ارائه دهنده خدمات Apple Care کنند.

مشهورترین فراخوان اپل نیز مربوط به آیفون ۷ است. شرکت اپل به صورت رسمی مشکل بیس باند آیفون 7 را تائید کرد و اعلام کرده بود که این مشکل بسیار شایع بوده و یک خرابی ناشی از ساخت محسوب می‌شود. بر این اساس کمپانی اپل رسماً از کاربران آیفون 7 A1660 درخواست کرده تا در صورت خرابی بیس باند به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی مراجعه کنند و با تحویل این دستگاه‌ها یک آیفون 7 نو با همان مشخصات ظاهری و فنی را دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420