لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین رندرهای CAD از آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

اولین رندرهای CAD از آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

وبلاگ فناوری 91Mobiles مستقر در هند، مجموعه‌ای از رندرهایی از تصاویر CAD کارخانه‌ای آیفون ۱۴ پرو منتشر کرد.

تصاویر رندر نشان می دهند که اپل ناچ را در مدل های آیفون پرو سری ۱۴ حذف کند و همچنین ایده‌ای از ظاهر دستگاه پرچمدار اپل با بریدگی‌های حفره و کپسولی نزدیک به بالای نمایشگر ارائه می‌کنند.

شایعات و افشاگری‌ها نشان می‌دهند که به جای ناچ، حفره‌ای برای قرار دادن فیس آیدی تعبیه شده که احتمالا بریدگی کپسولی شکل، دوربین جلویی و فیس آیدی دوربین مادون قرمز را در خود جای می‌دهد. تصاویر CAD نشان می دهد که بلندگوی مشبک در حاشیه بالایی قرار خواهد گرفت.

شایعه دیگری گویای این است که تغییر عمده‌ای نسبت به آیفون ۱۳ پرو در پشت دستگاه ایجاد نخواهد شد، لنز سه گانه در برآمدگی دوربین قرار گرفته که از بدنه بیرون زده است.

جان پروزر افشا کننده یوتیوب در ماه سپتامبر ادعا کرد که آیفون ۱۴ بدنه ضخیم‌تری خواهد داشت که مانع ضربه به دوربین می شود. همچنین لنزها، فلش دوربین و اسکنر لیدار با شیشه عقب همسطح می‌شود، گرچه در این تصویر نشان داده نشده است.

پروزر همچنین ادعا می‌کند که مدل‌های جدید دارای دکمه صدای گرد هستند و اسپیکر و میکروفن طراحی مشبک دارند، اما تصاویر رندر دکمه‌های مستطیل و مشبک را نشان می‌دهند که کاربران آیفون با آن آشنا بوده‌اند.

انتظار می رود اپل ۴ مدل مجموعه آیفون ۱۴ را شامل دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6,7 اینچی را عرضه کند و مدل مینی معرفی شده در آیفوت ۱۲ و ۱۳ را حذف کند. بریدگی های سوراخ‌دار و کپسولی احتمالا فقط در مدل‌های پرچمدار آیفون ۱۴ ارائه می‌شود و مدل‌های پایین‌تر دارای ناچ خواهند بود.

اپل احتمالا در سال جاری به دنبال تفاوت و تمایز بیشتری برای مدل‌های پرو و عغیر پرو خواهد بود، زیرا مدل‌های پرو پردازنده A16 بایونیک و غیر پرو نرپدازنده A15 بایونیک هستند که در آیفون ۱۳ موجود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420