لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی پلاس اولین جایزه اسکار خود را دریافت کرد

اپل تی وی پلاس اولین جایزه اسکار خود را دریافت کرد

شب گذشته فیلم CODA به عنوان یکی از محتویات اختصاصی اپل تی وی پلاس توانست اولین جایزه اسکار مربوط به این سرویس استریم آنلاین را به ثبت برساند.

فیلم کودا در جریان نود چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار برنده جایزه بهترین فیلم سال از آکادمی شد و در عین حال برای شرکت اپل نیز تاریخ‌سازی کرد. شرکت اپل به اولین ارائه دهنده سرویس استریم آنلاین تبدیل شد که محصولی را منتشر کرده که جایزه بهترین فیلم سال را از آکادمی اسکار دریافت می‌کند.

تا پیش از این شرکت آمازون و نتفلیکیس شانس خود را در دریافت جوایز آکادمی امتحان کرده بودند، با این حال قرعه به نام اپل تی وی پلاس درآمد تا اولین جایزه اسکار را برای یکی از فیلم‌های اختصاصی خود دریافت کند. فیلم کودا به عنوان یکی از محصولات سرویس‌های استریم آنلاین، نه تنها اولین جایزه اسکار را دریافت کرده، بلکه مهم‌ترین جایزه قابل اهدا از طرف آکادمی را نیز از آن خود کرده است و از این لحاظ سرویس استریم اپل تی وی پلاس را سربلند کرده است.

تا پیش از در روز گذشته مشخص شده بود که تیم کوک قرار است در جشنواره اسکار نود و چهارم شرکت کند. تیم کوک به عنوان مدیر عامل شرکت اپل شب گذشته شاهد برنده شدن فیلم کودا بوده است. علاوه بر این فیلم گری‌هاوند با بازی تام هنکس و انیمیشن ولف واکرز هر دو نامزد دریافت جایزه اسکار شده بودند. گری‌هاوند نامزد دریافت جایزه بهترین صدا، و ولف‌واکرز به عنوان نامزد جایزه بهترین فیلم انیمیشنی معرفی شدند که در نهایت قرعه به نام فیلم کودا افتاد و مدیر شرکت اپل شاهد اولین عنوان خود بود که جایزه پرافتخار اسکار برنده می‌شود.

گفتنی است که فیلم کودا در لیست ۱۰ فیلم پرافتخار امسال بود که افتخار نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم را داشتند و در نهایت توانست ۹ رقیب خود را کنار بزند و به عنوان مهم‌ترین فیلم سال شناخته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420