Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
چرا وب‌کیت در ای او اس غیرقابل حذف است؟ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا وب‌کیت در ای او اس غیرقابل حذف است؟

چرا وب‌کیت در ای او اس غیرقابل حذف است؟

شرکت اپل همه اپلیکیشن‌هایی که از مرورگر وب در آی او اس استفاده می‌کنند را ملزم کرده که از موتور مرورگر وب کیت استفاده کنند، اما در میان اتهامات مربوط به ضدرقابتی بودن که خیلی از سازمان‌های دولتی به اپل وارد کرده‌اند، این شرکت همچنان می‌خواهد مانع استفاده از موتورهای مرورگر دیگر شود. حال سوال این است که چرا وب کیت در آی او اس غیرقابل حذف است؟

با وجود اتهامات ضدرقابتی، این شرکت اپلیکیشن‌ها را برای جستجوی وب، ملزم به استفاده از مرورگر اپل بر مبنای فریم‌ورک وب کیت و وب کیت جاواسکریپت در آی او اس و آیپد او اس کرده است.

گرچه بحث‌های فراوانی وجود دارد که برخی از توسعه‌دهندگان و نمایندگان رگولاتوری در دولت کشورهای مختلف، اجرای این قانون را مانع رشد نوآوری در پلتفرم آی او اس و آیپد او اس می‌دانند، اما اپل اظهار می‌کند که علاوه بر جلوگیری از تسلط کروم، از امنیت کاربران و حریم خصوصی آن‌ها محافظت می‌کند و بازدهی را از طریق وب‌کیت افزایش خواهد داد.

دلیل الزام استفاده از وب کیت در آیفون و ایپد

یک توسعه‌دهنده طرفدار سرسخت اپل درباره اهمیت حفظ مرورگر اپل بر مبنای وب کیت به دلایلی اشاره کرده است. بنابر اطلاعات حاصل از یک سرویس تحلیلگر وب، سافاری اکنون 9.48 درصد از سهم مرورگرهای دسکتاپ را در مقایسه با گوگل کروم با 65.38 درصد دارد. سافاری امن‌ترین وضعیت مرورگر روی پلتفرم موبایل و بعد از گوگل کروم را دارد، اما فناوری پشت همه مرورگرهای محبوب مثل کروم، مایکروسافت اج، بریو و اوپرا، گوگل کروم است.

او می‌گوید اگر اپل استفاده از وب کیت را در آی او اس و آیپد او اس متوقف کند، توسعه‌دهندگان نسخه‌های موبایلی مرورگرهایی مثل کروم و اج، به سمت کرومیوم می‌روند و سهم کلی این بازار به کروم می‌رسد. محدودیت استفاده از وب کیت به اپل اجازه می‌دهد تا امنیت و حریم خصوصی کاربران را در آیفون و آیپد بهبود بخشد.

گفته شده که محدودیت وب کیت می‌تواند به رقابت مرورگرها در آی او اس آسیب بزند، به طوری که مدیرعامل اپیک گیمز گفته که این وضعیت ضد رقابتی است. همچنین سازمان‌های نظارتی به این محدودیت انتقاد کرده‌اند، زیرا به نظر آن‌ها کیفیت و عملکرد همه مرورگرهای آی او اس کنترل می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420