لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از این پس هزینه تعمیر محصولات اپل را می‌توان در آیفون دید

از این پس هزینه تعمیر محصولات اپل را می‌توان در آیفون دید

شرکت اپل به تازگی اپلیکیشن Support را برای آیفون و ایپد آپدیت کرده است و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه داده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند هزینه تعمیر محصولات مختلف را در مراکز رسمی نظیر اپل استور، مشاهده کنند.

در نسخه جدید اپلیکیشن Support کاربران می‌توانند اطلاعات دستگاه‌هایی که روی اپل آیدی خودشان ثبت کرده‌اند را مشاهده کند. این اطلاعات در بخش My Devices قرار گرفته است. در این بخش، زیرشاخه‌ای به نام Repiars & Physical Damage قرار گرفته است که به کاربران لیستی از خدمات تعمیراتی را نشان می‌دهد و از آن طریق کاربران می‌توانند هزینه تعمیراتی دستگاه خودشان را مشاهده کنند.

در این بخش، هر یک از خدمات تعمیراتی نظیر تعویض نمایشگر، تعویض باتری، دوربین و موارد دیگر به صورت جداگانه بررسی شده و قیمت ارائه خدمات مربوط به هر یک از آن‌ها در مراکز رسمی اپل استور مربوط به کشور محل سکونت کاربر مشخص شده است.

اپل همچنین در این بخش امکان تعیین قیمت آیفون و ایپد دست دوم را با وجود شرایط کلی دستگاه فراهم آورده است. اپل در این بخش اطلاعات و مشخصه‌های کلی دستگاه را از کاربران می‌پرسد و در پس از دریافت تمامی مشخصه‌های فیزیکی و کاربردی دستگاه، قیمت نهایی آن به عنوان یک دستگاه دست دوم را تعیین می‌کند.

اپلیکیشن یاد شده همچنین امکان برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی فنی شرکت اپل را نیز فراهم می‌آورد و کاربران می‌توانند در برخی از کشورهای جهان به صورت سریع مشکلات خود را با بخش پشتیبانی مطرح کرده و از آن طریق اطلاعات لازم برای برطرف کردن مشکلات را دریافت کنند.

اپلیکیشن Support یکی از نرم افزارهای ویژه شرکت اپل است که اطلاعات مربوط به نحوه استفاده و دریافت خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می‌دهد. کارایی این اپلیکیشن برای کشورهایی است که اپل در آن‌ها به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420