لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سومین بتای آی او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

اپل سومین بتای آی او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

اپل به‌تازگی سومین بتای آزمایشی آی او اس و آیپد او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که یک هفته بعد از انتشار دومین بتا است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند آپدیت آی او اس و آیپد او اس 15.4 را از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل و بعد از نصب پروفایل مناسب در آیفون یا آیپد، دانلود کنند.

در آپدیت جدید، مهم‌ترین تغییرات موجود در آپدیت آی او اس ۱۵ به بعد معرفی شده است. در مدل‌های آیفون ۱۲ و ۱۳، گزینه جدید استفاده از فیس آیدی هنگام پوشیدن ماسک و بدون نیاز به اپل واچ برای احراز هویت، وجود دارد. این قابلیت شبیه فیس آیدی است، ولی نواحی اطراف چشم را هنگام پوشیدن ماسک اسکن می‌کند.

در آیپد او اس 15.4 نیز قابلیت مورد انتظار یونیورسال کنترل اضافه شده است. هنگام اتصال آیپد با مکی که مک او اس مانتری 12.3 روی آن اجرا شده است، این ویژگی اجازه می‌دهد چندین مک و آیپد از طریق یک مکان‌نما و کیبورد کنترل و یکپارچه شوند. این قابلیت با نصب آپدیت‌ها به طور یکپارچه کار می‌کند و استفاده از آن بسیار آسان است.

همچنین در این آپدیت ۳۷ ایموجی جدید با افزودن ۱۴ کاراکتر موجود است و کاراکترهای ایموجی جدید شامل مورادی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است.

لازم به ذکر است که دومین بتا، پشتیبانی از قابلیت Tap to Pay on ‌iPhone‌ را معرفی کرد، این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده است که به آیفون‌های سازگار با NFC اجازه پذیرش پرداخت از طریق Apple pay، کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف‌های دیجیتالی بدون نیاز به سخت افزار اضافه را می‌دهد.

شواهدی وجود دارد که اپل احتمالا قصد دارد پشتیبانی از آیدی‌های دیجیتال و گواهی رانندگی را در آپدیت آی او اس 15.4 منتشر کند. البته شواهد زیادی برای این موضوع در دست نیست، اما در دومین بتا در کد PassKit به آن اشاره شده است.

قابلیت‌های دیگری از جمله پشتیبانی پرو موشن 120 هرتز از اپلیکیشن انیمیشن روی آیفون ۱۳ پرو، گواهی واکسن اتحادیه اروپا روی اپلیکیشن والت، توانایی خاموش کردن اعلان‌ها برای اتوماسیون Shortcuts، یادداشت‌های زنجیره آیکلود، پشتیبانی از افزودن دامنه‌های ایمیل سفارشی در آیکلود میل روی دستگاه و گزینه Shareplay در برگه اشتراک هستند.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373