لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست پخش Replay 2022 اپل موزیک اکنون در دسترس است

لیست پخش Replay 2022 اپل موزیک اکنون در دسترس است

اپل طبق رسم هر ساله، لیست پخش Replay 2022 را برای مشترکین اپل موزیک منتشر کرد. این پلی لیست، همه موسیقی‌های منتخب و ۱۰۰ آهنگ برتری که کاربر از ابتدای امسال گوش کرده را رتبه‌بندی می‌کند.

لیست پخش Replay 2022 هر هفته با تازه‌ترین آهنگ‌های سفارشی کاربر که بیشتر شنیده شده، آپدیت می‌شود. تا انتهای سال ۲۰۲۲، این پلی لیست یک نگاه کلی از تاریخچه موسیقی برای یک سال را ارائه می‌کند.

وقتی که کاربر به اندازه کافی موسیقی گوش کرده باشد که این لیست پخش را ایجاد کند، می‌توان آن را در پایین تب جدید اپل موزیک در آی او اس، آیپد او اس و مک او اس پیدا کرد. نسخه دقیق‌تری از ویژگی ردیابی اطلاعات برای وب در اپل موزیک وجود دارد که شامل بیشترین آهنگ‌های پخش شده و هنرمندان، همچنین آماری برای تعداد پخش و ساعت‌های گوش دادن به موسیقی است.

اپل این لیست پخش Replay را از سال ۲۰۱۹ قابل دسترسی کرد و این تنها طرح این شرکت است که جمع‌بندی آمار سالانه را ارائه می‌دهد. Spotify Wrapped نیز چند سالی است که بر این بخش از تجارت استریم موزیک مسلط شده است که به لطف اینفوگرافیک‌های قابل اشتراک‌گذاری توجه زیادی را به خود جلب کرده است. گفتنی است که معادل اسپاتیفای این لیست پخش اوایل دسامبر هر سال منتشر می‌شود.

لیست پخش Replay 2022 اپل موزیک اکنون در دسترس است

اپل موزیک ریپلی در همه طول سال در دسترس است، اما با پیشرفت کافی، تمایل چندانی به تغییر ندارد، همچنین اپل هنوز خلاصه‌ آخر سال را برای مشترکینی که می‌خواهند در پلتفرم‌های شبک‌های اجتماعی پست کنند، تهیه نکرده است.

مشترکین می‌توانند به اپلیکیشن اپل موزیک یا اپل موزیک در وب بروند و پلی لیست Replay 2022 را به آرشیو خود اضافه کنند. در صورتی که کاربر به قدر کافی به موسیقی در سال ۲۰۲۲ گوش نکرده باشد، لیست پخش ممکن است آن را در اپلیکیشن اپل موزیک ارائه نکند.

هنگامی که کاربر هرچه بیشتر به موسیقی گوش کند، می‌تواند لیست پخش ریپلی ۲۰۲۲ را طبق معمول در تب Listen Now مشاهده کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420