لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرار اپل و برادکام از محاکمه سنگین برای نقض یک پتنت

فرار اپل و برادکام از محاکمه سنگین برای نقض یک پتنت

شرکت اپل و برادکام به عنوان تامین‌کننده این کمپانی به تازگی توانسته‌اند حکم هیئت منصفه دادگاهی مبنی بر پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار بابت غرامت مربوط به نقض حق پتنت وای فای را نقض کنند.

اپل به همکاری وکلای برادکام توانسته‌اند مدارکی به دادگاه ارائه دهند که حکم هیئت منصفه و دادگاه بدوی برگزار شده در سال ۲۰۲۰ را نقض می‌کند. در حال حاضر معلوم نیست که سرنوشت این پرونده حقوقی چه خواهد شد، اما در بدترین حالت ممکن، به نظر می‌رسد که شرکت اپل موظف به پرداخت مبلغ کمتری به عنوان قرامت خواهد شد.

در سال ۲۰۱۶ میلادی مؤسسه فناوری کالیفرنیا که به اختصار با عنوان Clitech نیز از آن یاد می‌شود، اپل و برادکام را به نقض حق پتنت‌های مربوط به استفاده از فناوری وای فای متهم کرده بود. پتنت‌های این موسسه در بازه زمانی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به ثبت رسیده بودند که امکان استفاده از کد‌های IRA/LDPC را برای بهبود نرخ انتقال داده و بازدهی سیستم‌های مبتنی بر ارتباط بی‌سیم فراهم می‌کردند.

این فناوری‌ها روی استارندارد‌های وای فای 802.11n و 802.11ac پیاده‌سازی شده بودند که مشخصا روی تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل و همچنین قطعاتی که برادکام برای اپل تولید کرده بود، مورد استفاده قرار گرفته بودند.

رای هیئت منصفه در دادگاه بدوی به محکوم شدن شرکت اپل رای داده که این موضوع در نهایت باعث شده بود تا شرکت اپل و برادکام جمعا محکوم به پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار شوند. این حکم در سال ۲۰۲۰ صادر شده بود و طی آن قرار بود اپل ۸۳۸ میلیون دلار و برادکام ۲۷۰ میلیون دلار پرداخت کنند.

گفتنی است که طبق رسم معمول دادگاه مجددی برای این موضوع برگزار نخواهد شد، اما احتمالا مبلغ غرامت و میزان مجازات آن تغییر پیدا می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420