لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای ۳ در ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ معرفی می‌شود؟

آیفون اس ای ۳ در ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ معرفی می‌شود؟

شایعه اخیری که در مورد تاریخ رونمایی از آیفون اس ای ۳ منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این تلفن هوشمند را در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۲ معادل ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ آماده رونمایی کند.

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ مطرح کننده این شایعه است و طی آن اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز سه شنبه ۸ مارس ۲۰۲۱ برابر با ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ از مدل جدید آیفون اس ای رونمایی کند.

این ادعا در حالی مطرح شده که شرکت اپل در طول سال‌های گذشته کنفرانس‌های بهاری خود را در دهه سوم ماه مارس برگزار کرده است. ماه مارس در تقویم میلادی مصادف با اسفند و فروردین است و این دو موضوع باعث شده بود تا این باور به وجود بیاید که شرکت اپل تصمیم دارد تا در فروردین ۱۴۰۱ از محصولات جدید خود رونمایی کند.

با این حال ادعای مارک گورمن توسط هیچ یک از منابع رسمی اپل هنوز تایید نشده است، البته نکته مهم این است که بسیاری از پیش‌بینی‌های مارک گورمن در مورد فعالیت‌های شرکت اپل با واقعیت تطبیق داشته است؛ با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت اپل تصمیم دارد تا در چه تاریخی این رویداد را برگزار کند.

آیفون اس ای ۳ احتمالا از لحاظ کاربری تفاوتی با نسل پیشین خود که در مارس ۲۰۲۰ رونمایی شد نخواهد داشت. با این حال پیش‌بینی شده که این محصول از لحاظ سخت افزاری دستخوش تغییراتی ویژه خواهد شد و اپل سیستم ارتباطی این محصول و پردازنده‌ آن را بهینه‌سازی خواهد کرد.

آیفون اس ای ۳ احتمالا مجهز به سیستم ارتباطی 5G و پردازنده A15 خواهد بود که از لحاظ کاربری و سرعت در اجرای اپلیکیشن‌ها و انتقال داده‌ها از طریق اینترنت، نسبت به نسل‌ پیشین خود و بسیاری از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار سریع‌تر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420