لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایه سنگین «مکس» بر قیمت آیفون ۱۴ پرو

سایه سنگین «مکس» بر قیمت آیفون ۱۴ پرو

یکی از افشاگران فعال در حوزه محصولات اپل به تازگی قیمت‌های احتمالی آیفون ۱۴ را فاش کرده است. این تحلیلگر ادعا کرده که نسخه‌های پرو با افزایش قابل توجه همراه خواهند بود.

اکانت LeaksApplePro ادعا کرده که شرکت اپل آیفون ۱۴ را با قیمت ۷۹۹ دلار آماده فروش در آمریکا خواهد کرد که در حقیقت همان قیمت ایفون ۱۳ در نسخه پایه‌ای خواهد بود. با این حال همانطور که پیش‌بینی‌ می‌شد اپل قرار است در سال ۲۰۲۲ نسخه مینی تلفن‌های هوشمند خود را کنار بگذارد. بر این اساس شرکت اپل قرار نیست آیفون ۱۴ مینی را تولید کند و دنیا هرگز رنگ این محصول را نخواهد دید.

حذف نسخه مینی به این معنا نیست که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ فقط سه تلفن هوشمند را تولید می‌کند، بلکه اپل همچنان چهار مدل تلفن هوشمند را به بازار عرضه می‌کند و فقط یک مدل جدید را جایگزین مدل مینی می‌کند که قرار است با پسوند «مکس» شناخته شود.

عرضه نسخه آیفون ۱۴ مکس باعث می‌شود که شرکت اپل قیمت پایه نسخه‌های پرو را افزایش دهد. این افزایش قیمت نیز به احتمال زیاد برابر با ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. در نتیجه این شایعات می‌توان گفت که در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد معرفی چهار تلفن هوشمند با قیمت‌های جدید خواهیم بود.

  • آیفون ۱۴ با قیمت ۷۹۹ دلار برای ذخیره‌سازی پایه
  • آیفون ۱۴ مکس با قیمت ۸۹۹ دلار برای ذخیره‌سازی پایه
  • آیفون ۱۴ پرو با قیمت ۱۰۹۹ دلار برای ذخیره‌سازی پایه
  • آیفون ۱۴ پرو مکس با قیمت ۱۱۹۹ دلار برای ذخیره‌سازی پایه

این موضوع نشان می‌دهد که گران‌قیمت‌ترین آیفون با بالاترین ذخیره‌سازی حتی می‌تواند با قیمتی نزدیک به ۱۶۰۰ دلار به فروش برسد.

تام بدفورد از وب سایت Techradar البته در واکنش این شایعات مقاله‌ای تحلیلی نوشته و طی آن اعلام کرده که اگر ادعای LeaksApplePro درست باشد، شرکت اپل با بهانه عرضه آیفون ۱۴ مکس به عنوان یک تلفن‌هوشمند با سایز بیشتر اقدام به افزایش قیمت آیفون‌های پروی خود به میزان ۱۰۰ دلار کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420