لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزونه شازم برای مرورگر کروم آماده عرضه شد

افزونه شازم برای مرورگر کروم آماده عرضه شد

شرکت اپل در سکوت خبری کامل در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به عرضه افزونه شازم برای مرورگر کروم کرده است.

شازم از سال ۲۰۱۷ میلادی در اختیار شرکت اپل قرار دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران از طریق دستگاه‌های آیفون و مک امکان دسترسی به این سرویس را داشته باشند و از آن طریق بتوانند به صورت سریع و بهینه موسیقی‌های مختلف را شناسایی کنند. در این میان شرکت اپل با عرضه قابلیت دسترسی به شازم از طریق افزونه کروم امکان استفاده از آن را در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکسی را نیز فراهم کرده است.

این افزونه زمانی که یک موسیقی را تشخیص دهد، آماده پخش آن موسیقی از طریق اپل موزیک خواهد شد. در حقیقت اپل با توسعه این افزونه در تلاش است تا امکانی را فراهم کند که از طریق آن کاربران ویندوز و پلتفرم‌های دیگر امکان بهتری را برای استفاده از سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در اختیار داشته باشند.

این افزونه از طریق وب استور کروم و وب سایت رسمی شازم قابل دانلود و نصب است و کاربران می‌توانند به صورت سریع و بهینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

کاربران علاوه بر پیدا کردن نام موسیقی می‌توانند اطلاعات بیشتری از آهنگ در حال پخش پیدا کنند؛ اطلاعاتی نظیر متن موسیقی، سازنده و استودیو و لیبل آن از طریق این افزونه قابل شناسایی و مشاهده است.

اپل با توسعه و عرضه این افزونه در حقیقت امکانی را برای کاربران ویندوز در نظر گرفته تا از آن طریق استفاده از سرویس اپل موزیک آسان‌تر و همراه با تجربه‌ای مشابه با اپل موزیک شود. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به صورت سریع و بهینه موسیقی مورد نظر خود را پیدا کرده و در نهایت اقدام به پخش آن است طریق سرویس اپل موزیک کنند و به آرشیو عظیم این سرویس دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427