لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل نمایشگرهای او ال ای دی ۱۵ اینچی عرضه خواهد کرد؟

آیا اپل نمایشگرهای او ال ای دی ۱۵ اینچی عرضه خواهد کرد؟

شرکت چینی BOE نمایشگرهای او ال ای دی تا ۱۵ اینچی را برای آیپدهای آینده تولید می‌کند ولی هنوز معلوم نشده است که اپل قصد عرضه این نمایشگرها را داشته باشد.

بنابر گزارشی از وب‌سایت کره‌ای The Elec، شرکت چینی BOE که تامین‌کننده اپل است، اخیرا یکی از کارخانه‌های خود را در چین به تولید کننده نمایشگر‌های بزرگتر او ال ای دی تبدیل کرده است که برای دستگاه‌هایی فراتر از گوشی هوشمند مثل تبلت‌ها و کامپیوترها استفاده خواهند شد.

این گزارش ادعا می‌کند که BOE احتمالا به تامین نمایشگرهای او ال ای دی برای آیپدهای آینده کمک می‌کند، این شرکت در سال گذشته تامین‌کننده آیفون ۱۳ بوده است.

این کارخانه چینی می‌تواند نمایشگرهای تا ۱۵ اینچی را تولید کند، اما هنوز معلوم نیست که اپل بخواهد آیپد ۱۵ اینچی عرضه کند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در ژوئن ۲۰۲۱ گفت که اپل ایده آیپد با نمایشگر بزرگتر را داشته است، اما مشخص نشده که قصد عرضه آن را داشته باشد.

این گزارش افزود که کارخانه تغییر کاربری داده شده، توانایی تولید نمایشگرهای او ال ای دی با دو لایه قرمز و سبز و لایه‌های انتشار آبی خواهد داشت که موجب می‌شود آیپدهای آینده نمایشگرهای روشن‌تری داشته باشند. حال باید دید که BOE در تجاری‌سازی این پنل‌ها به دلیل پیچیدگی فناوری آن‌ها، تا چه حد موفق خواهد شد.

اپل اخیرا نمایشگرهای او ال ای دی را برای آیفون‌های خود از طریق سامسونگ و ال جی تامین می‌کند، اما مرتبا به دنبال تنوع در زنجیره تامین خود است تا بتواند ریسک اعتماد و تکیه بر یک تامین‌کننده و تضمین قیمت‌گذاری رقابتی را کاهش دهد.

نمایشگرهای او ال ای دی به دلیل ایجاد نور، بدون نور پس‌زمینه کار می‌کنند و می‌توانند رنگ سیاه را به طور عمیق نشان دهند، همچنین بسیار نازک‌تر و سبک‌تر از نمایشگرهای ال سی دی هستند و در نور کم محیط، این نمایشگرها عمق رنگ بیشتری را ارائه می‌دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427