لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتقاد کاربران از اپل: ایکس‌باکس فیس‌تایم دارد، اما اپل‌تی‌وی نه!

انتقاد کاربران از اپل: ایکس‌باکس فیس‌تایم دارد، اما اپل‌تی‌وی نه!

یک کاربر شبکه اجتماعی Reddit تاکید کرد که تماس فیس تایم از طریق ایکس باکس در تلوزیون به راحتی برقرار می‌شود، در حالی که از طریق اپل تی وی امکان‌پذیر نیست.

کاربری با اکانت u/JavonTEvans، پستی را در Reddit به اشتراک گذاشته و نحوه برقراری تماس فیس تایم در تلوزیون را از طریق ایکس باکس توضیح داده است.

راه‌اندازی ساده تماس فیس تایم شامل استفاده از یک وب‌کم Logitech C930 و اتصال به ایکس باکس سری اس است. برای ملحق شدن به تماس فیس تایم، باید مرورگر وب Microsoft Edge روی ایکس باکس را باز کرده و ایمیلی را با لینک فیس تایم باز کنند.

فیس تایم در ایکس باکس

به طور تئوری، این راه‌اندازی از طریق هر دستگاهی که Microsoft Edge یا گوگل کروم روی آن نصب شده و لینک‌های فیس تایم داشته باشد، امکان پذیر است.

اپل لینک‌های فیس تایم را همراه با آی او اس و آیپد او اس ۱۵ و مک او اس مانتری سال گذشته معرفی کرد و روشی را در اختیار کاربران دستگاه‌های غیر اپلی مثل گوشی‌های هوشمند اندروید و کامپیوترهای شخصی ویندوز قرار داد که بتوانند به راحتی و بدون نیاز به اپلیکیشن اختصاصی به تماس فیس تایم ملحق شوند.

از آنجا که اپل تی وی اپلیکیشن فیس تایم ندارد و فاقد پورت‌های اضافه برای اتصال به دوربین یا یک مرورگر برای باز کردن لینک‌ها است، به همین دلیل این دستگاه اپل قادر به ارائه تماس فیس تایم نیست.

فیس تایم در ایکس باکس

تنها گزینه قابل دسترسی برای کاربران اپل تی وی، برقراری تماس فیس تایم از طریق ایرپلی روی یک دستگاه دیگر است، با این تفاوت که فید ویدیو از طریق دوربین دستگاه میزبان قابل پخش است.

بعد از توقف عرضه هوم پاد در مارس ۲۰۲۱، چندین گزارش منتشر شده ادعا کردند که اپل در حال کار کردن بر ساخت یک دستگاه است که ترکیبی از اپل تی وی و هوم پاد بوده و مجهز به دوربینی است که از تماس فیس تایم پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا اپل با افزودن فریمورک‌های فیس تایم، آی‌مسیج و AVFCapture برای ضبط تصاویر در نرم افزاری که قابل اجرا روی هوم پاد باشد، ساخت این دستگاه ترکیبی را نوید می‌دهد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت