لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه اسپاتیفای های فای با تاخیر مواجه شد

عرضه اسپاتیفای های فای با تاخیر مواجه شد

عرضه اسپاتیفای های فای برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است و این شرکت گفت که جزئیات زمانی مشخصی برای ارائه به سرمایه‌داران و مشتریان ندارد.

اسپاتیفای در فوریه سال گذشته، انتشار اسپاتیفای های فای را اعلام کرد و گفت که تا انتهای سال ۲۰۲۱ در بازارهای منتخب راه‌اندازی خواهد شد. اکنون مشخص شده که اسپاتیفای های فای با وجود فرا رسیدن ضرب‌الاجل، هنوز مشاهده نشده است. هرچند این شرکت آپدیت جدیدی را ارائه کرده که امیدواری زیادی را به ارمغان نمی‌آورد.

در موضوع جدیدی که در وب‌سایت انجمن اسپاتیفای مطرح شد، کاربران این پلتفرم همچنان به ابراز ناامیدی نسبت به بدقولی این شرکت در ارائه نسخه جدید ادامه دادند.

اسپاتیفای در پاسخ به اعتراض کاربران خود قول داد که آپدیت جدیدی را ارائه خواهد داد، اما هنوز به جزئیات زمانی انتشار آن اشاره نکرده است.

اسپاتیفای در بیانیه‌ای گفت: ما می‌دانیم که کیفیت صدای های فای برای شما بسیار مهم است و هیجان زده هستیم که تجربه اسپاتیفای های فای را برای کاربران ویژه خود در آینده فراهم کنیم، اما هنوز جزئیاتی از زمان‌بندی آن را نمی‌توانیم به اشتراک بگذاریم.

اسپاتیفای ابتدا گفته بود که قابلیت های فای را تا قبل از انتهای ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد کرد و برای مشترکین ویژه پلتفرم خود، هزینه اضافه در نظر گرفته است.

واضح است کاربران اسپاتیفای همچنان ناامیدانه به راه‌اندازی آپدیت جدید نگاه می‌کنند، این موضوع حتی با اضافه شدن قابلیت صدای فضایی و Lossless به اپل موزیک تشدید شده است.

علاوه بر این، دو قابلیت ذکر شده در اپل موزیک برای مشترکین این پلتفرم بدون هزینه اضافه قابل دسترسی است. گرچه اسپاتیفای قبلا گفته بود که آپدیت جدید همراه با هزینه اضافه در اختیار مشترکین ویژه قرار می گیرد، اما به دلیل رایگان بودن قابلیت‌های اپل موزیک، ممکن است مجبور شود تغییراتی در برنامه‌های خود ایجاد کند.

ناگفته نماند که احتمالا اسپاتیفای با این قابلیت اپل موزیک قادر به رقابت نباشد، زیرا مجهز به بخش سخت افزاری این ویژگی نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420