لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ری اکشن به پیام‌ها در تلگرام عرضه شد

قابلیت ری اکشن به پیام‌ها در تلگرام عرضه شد

تلگرام اخیرا آپدیت جدید اپلیکیشن خود را در آیفون و آیپد با برخی قابیلت‌های جدید منتشر کرده است که شامل ری اکشن به پیام‌ها و  ترجمه آن‌ها، مخفی کردن متن، گزینه‌های ایموجی تعاملی اضافه، کدهای تم QR برای کاربران، کانال‌ها و سایر موارد است.

با افزودن ری اکشن‌ به پیام‌ها در تلگرام، کاربران می‌توانند روی حباب‌های پیام دوبار ضربه بزنند که ایموجی تامبزآپ کوچکی در پایین پیام ظاهر می‌شود.

تغییر دادن ایموجی به منظور ری اکشن سریع، از طریق رفتن به Settings > Stickers و سپس Emoji > Quick Reaction انجام می‌شود. برای ایجاد ری اکشن‌های بیشتر، کاربران باید روی حباب پیام ضربه زده و نگه دارند.

مشابه با گزینه جوهر نامرئی در آی‌مسیج، تلگرام اکنون قالب‌بندی اسپویلر را برای مخفی کردن متن ارائه می‌کند. کاربران وقتی پیامی را تایپ می‌کنند، باید متنی که می‌خواهند مخفی شود را انتخاب کرده و روی B/I/U در منوی پاپ‌ آپ سیاه رنگ ضربه زده و روی Spoiler کلیک کنند.

پیام‌هایی که با قالب‌بندی اسپویلر فرستاده می‌شوند، در چت به صورت تار ظاهر شده که با کلیک بر پیام، متن مخفی آشکار خواهد شد.

قابلیت ترجمه پیام‌ها به سایر زبان‌ها اکنون در تلگرام ارائه شده که در اپلیکیشن موجود در قسمت Language در تنظیمات آورده شده است. برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید روی پیام مورد نظر خود ضربه زده و نگه دارند تا به زبان دلخواه ترجمه شود. همچنین کاربران می‌توانند با حذف زبانی که به آن مسلط هستند، دکمه ترجمه را برای آن زبان پنهان کنند. در آیفون و آیپد، برای فعال کردن این ویژگی باید آی او اس و آیپد او اس ۱۵ یا نسخه‌های بعدی، نصب شده باشد.

قابلیت جدید دیگری که تلگرام به اپلیکیشن خود اضافه کرده است شامل ایجاد کدهای تم QR برای کاربران دارای نام کاربری عمومی، گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها است. ایموجی‌های تعاملی دیگری وجود دارند مثل ایموجی آتش و چهره‌ای که با صدای بلند گریه می‌کند که هنگام ارسال متحرک می‌شوند.

لازم به ذکر است که اکنون نسخه 8.4 تلگرام در اپ استور آیفون و آیپد قابل دسترسی است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420