لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاویار آیفون ۱۳ ضدگلوله تولید کرد

کاویار آیفون ۱۳ ضدگلوله تولید کرد

شرکت روسی کاویار که با تولید و ساخت آیفون‌های لوکس و شخصی‌سازی شده به شهرت رسیده، حالا اقدام به تولید دو نسخه جدید از آیفون ۱۳ با امکان مقاومت در برابر نفوذ گلوله کرده است. این آیفون‌های ضدگلوله با قیمت ۸ هزار دلار آماده عرضه به بازار شده‌اند.

Caviar Stealth 2.0 Black آیفون ۱۳ پرو مکس ضدگلوله کاویار به طور کامل در برابر عبور گلوله مقاوم است؛ البته سازنده برای این موضوع مجبور شده تا دوربین را از بدنه حذف کند و این محصول فاقد دوربین سه‌گانه پشتی است. گفتنی است که این تلفن هوشمند با ظرفیت ۱ ترابایت عرضه می‌شود و تنها ۹۹ نسخه از آن در سراسر دنیا تولید شده است.

این طراحی البته برای آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز وجود دارد که قیمت پایه ۶۳۷۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. با این حال افزایش ظرفیت و سایز دستگاه نیز در نهایت باعث افزایش قیمت نهایی محصول نیز خواهد شد.

کاویار برای معرفی این محصول یک ویدیوی ویژه نیز منتشر کرده و طی آن نشان داده که آیفون جدید چگونه در برابر نفوذ گلوله مقاومت می‌کند. این ویدیو نشان می‌دهد که شلیک مستقیم به این آیفون باعث خرابی کامل آن می‌شود، اما گلوله از آن عبور نمی‌کند. بر همین اساس در تبلیغات کاویار آیفون همیشه روی جیب جلویی یک ماکت انسان قرار گرفته، به گونه‌ای که انگار از قلب صاحب خود محافظت می‌کند.

کاویار نیز در تبلیغات خود از این موضوع استفاده کرده و اعلام کرده که این آیفون می‌تواند از جان شما در برابر نفوذ گلوله محافظت کند. با این حال هنوز مسئله مهم این است که کاویار با کیفیت‌ترین دوربین در میان تلفن‌های هوشمند را فدای مقاومت در برابر گلوله کرده است.

کاویار تا پیش از این با ساخت برخی از آیفون‌های شخصی‌سازی شده و لوکوس جنجال‌های زیادی افریده بود و همچنان نیز در زمینه ساخت محصولات لوکس و خاص موفقیت زیاد دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420