لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران همچنان منتظر عرضه سیستم حذف نویز در آیفون ۱۳ هستند

کاربران همچنان منتظر عرضه سیستم حذف نویز در آیفون ۱۳ هستند

یکی از محدودیت‌هایی که کاربران آیفون ۱۳ تا به امروز با آن مواجه شدند، عدم امکان دسترسی به سیستم حذف نویز از طریق بخش Accessibility است.

اپل در زمان عرضه آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ امکان خاموش و روشن کردن قابلیت حذف نویز برای تماس‌های تلفنی را از طریق تنظیمات Accessibility فراهم کرده بود. با این حال در زمان عرضه آیفون ۱۳، به دلایلی نامشخص اپل هنوز این امکان را به کاربران تلفن‌های هوشمند جدید خود ارائه نداده است. کاربران امید داشته‌اند تا اپل با عرضه آپدیت‌های نرم افزاری این مشکل را برطرف کند، اما خبر نه چندان خوشایند این است که با وجود گذشت نزدیک به چهار ماه از زمان عرضه ایفون ۱۳ همچنان کاربران این تلفن‌های هوشمند امکان دسترسی به این قابلیت را ندارند.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتمان موضوع‌های فنی بسیاری از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کرده‌اند و اعلام داشته‌اند که عدم امکان دسترسی به قابلیت حذف نیوز برای آن‌ها بسیار آزاردهنده است؛ در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر امکان دسترسی به آن را دارند.

راه حل دسترسی به حذف نیوز آیفون ۱۳

پس از ابراز داشتن نارضایتی‌ها از طرف کاربران، بخش پشتیبانی شرکت اپل در تالار گفتمان وب سایت رسمی این شرکت اعلام کرده که این قابلیت در آیفون ۱۳ ارائه شده است، اما بسیاری از کاربران نمی‌توانند آن را پیدا کنند.

این متخصص بخش فنی اپل اعلام کرده که کاربران برای دسترسی به این قابلیت کافی است انگشت را روی سنسور ایرپاد پرو یا هر هندزفری یا هدفون پشتیبانی کننده از این قابلیت نگه داشته و قابلیت یاد شده فعال خواهد شد.

اپل صرفا این قابلیت را در بخش Accessiblity آیفون ۱۲ طراحی کرده و نیازی به ارائه این رابط کاربری در آیفون ۱۳ ندیده است.؛ چرا که کاربران از طریق رابط سنسور امکان دسترسی به آن را خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420