لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاز آزمایشی تولید آیفون SE 3 آغاز شد

فاز آزمایشی تولید آیفون SE 3 آغاز شد

آیفون SE 3 مدت‌ها است که شایعات مختلفی را به خود اختصاص داده است و حالا گزارشی جدید بر این ادعا است که اپل فرایند تولید انبوه این محصول را در فاز آزمایشی آغاز کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت MyDrivers شرکت اپل با برخی از اعضای زنجیره تامین خود بر سر تولید انبوه آیفون SE 3 به توافق رسیده است. این گزارش تاکید می‌کند که نسل جدید آیفون SE نهایتا تا پایان مارس سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه به بازار جهانی است و اپل احتمالا در همین ماه اقدام به رونمایی و عرضه این محصول جدید خواهد کرد.

انتظار می‌رود که آیفون SE نسل سوم از لحاظ ظاهر با نسل پیشین خود یکسان باشد، با این حال تعبیه تراشه قدرتمندتر در کنار تعبیه 5G در آیفون جدید، باعث می‌شود تا کاربران به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. با توجه به این موضوع احتمالا ایفون SE 3 مجهز به تراشه پردازشی A15 خواهد بود که باعث افزایش سرعت پردازشی آن نسبت به نسل پیشین خواهد شد.

اپل این محصول را با قیمتی کاملا رقابتی آماده عرضه به بازار می‌کند و انتظار می‌رود که بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی به خرید این محصول تمایل پیدا کنند.

انتظار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند تولید آیفون‌های مینی ۵.۴ اینچی را کنار بگذارد و پس از آن آیفون SE 3 نقش حیاتی‌تری را به عنوان یک گوشی هوشمند میان‌رده و ارزان قیمت برای اپل بازی کند و مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

لازم به ذکر است که در صورت تایید این شایعات، شرکت اپل آیفون SE 3 را در جریان ماه فروردین ۱۴۰۱ آماده عرضه به بازار می‌کند و این محصول قابل خریداری در سراسر جهان خواهد بود.

آیفون SE همواره یکی از برگ‌های برنده اپل در میان تلفن‌های هوشمند میان رده بوده است و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل در فروش کلی آیفون‌ها موفقیت بیشتری را به دست بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420