لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون ۱۳ به هند انتقال پیدا می‌کند

خط تولید آیفون ۱۳ به هند انتقال پیدا می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا از فوریه سال آینده میلادی فرایند تولید آیفون ۱۳ را در خاک هند آغاز کند و وظیفه ساخت این محصولات را به شعبه‌ای از کارخانه فاکس کان در شهر چنا، مرکز ایالت تامیل نادو در هند واگذار کند.

بر اساس گزارش جدید Economic Daily News اپل در تلاش است تا در فاز اول فقط آیفون ۱۳ با سایز ۶.۱ اینچ را در هند تولید کند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش توان تولیدی محصولات خود در هند، از انحصار بازار تولیدکنندگان در حال همکاری در کشور چین بکاهد.

تولید انبوه آیفون ۱۳ قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر، یعنی فوریه ۲۰۲۲ در هند آغاز شود و اپل نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ درصد از محصولات تولید شده را در خارج از هند آماده عرضه می‌کند و الباقی را در بازار این کشور به فروش خواهد رساند.

از زمان رونمایی آیفون ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۱، مدل پایه این تلفن هوشمند گزینه محبوب مشتریان هندی بوده است و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل تصمیم بگیرد تا برای پاسخ به سطح تقاضای بازار این کشور فرایند تولید آیفون ۱۳ در هند را آغاز کند. نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفو‌ن‌ها سهم فروش کمتری در بازار هند دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل به دنبال تولید محصولات پردرخواست‌تر در بازار باشد.

علاوه بر آیفون ۱۳، دو مدل سال‌های گذشته یعنی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ همچنان به عنوان گزینه‌های محبوب برای مشتریان هندی به حساب می‌اید و به همین دلیل نیز اپل تا پیش از این فرایند تولید این آیفون‌ها را نیز در هند آغاز کرده بود.

گفتنی است که اپل همچنین تصمیم دارد تا آیفون ۱۳ مینی را نیز به کارخانه پگاترون در هند بدهد و این محصول نیز با تیراژ محدود در کشور هند نیز تولید شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420