لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 3 بیش از یک میلیارد فروش خواهد داشت

آیفون SE 3 بیش از یک میلیارد فروش خواهد داشت

آیفون SE 3 یکی از محصولاتی است که احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه به بازار خواهد شد و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این تلفن‌ هوشمند، نقطه عطفی در فروش آیفون‌ها خواهد بود.

تا پیش از این برخی از تحلیلگران نظیر مینگ چی کو و جان پروزر اعلام کرده بودند که آیفون SE 3 با همان طراحی نسل قبلی خود همراه با نمایشگر ۴.۷ اینچی و تاچ آیدی آماده عرضه به بازار خواهد شد. با این حال اپل احتمالا در ساخت این محصول از فناوری نسل پنجم ارتباطی 5G و نمایشگر با کیفیت‌تر استفاده خواهد کرد که باعث افزایش سطح توجه‌ها به این محصول خواهد شد. این تحلیلگران ادعا کرده‌اند که آیفون SE 3 قرار است به عنوان نسخه جایگزین نسبت به محصول نسل قبل آماده عرضه شود و به همین دلیل اپل با کنار گذاشتن مدل میان‌رده  معرفی شده در سال ۲۰۲۰ میلادی، این محصول را با همان قیمت قبل آماده عرضه خواهد کرد. قیمت آیفون اس ای ۲۰۲۲ احتمالا بین ۲۶۹ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا کاربران گوشی‌های اندرویدی میان‌رده، این بار تصمیم به خرید یک آیفون بگیرند.

در این میان موسسه تحلیلی اقتصادی جی‌پی‌مورگان در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا با معرفی این محصول توجه بیش از یک میلیارد کاربر را در سراسر جهان به خود جلب خواهد کرد. استدلال این موسسه بر این است که بسیاری از مشتریان گوشی‌های اندرویدی میان‌رده، تصمیم خواهند گرفت تا این محصول مقرون به صرفه شرکت اپل را خریداری کنند.

اپل با معرفی آیفون SE 3 در حقیقت تلاش کرده تا ارزان‌ترین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G را آماده عرضه به بازار کند که به خودی خود باعث افزایش سطح توجه‌ها به این محصول خواهد شد.

گزارش موسسه تحلیلی جی‌پی‌مورگان توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده است که نشان می‌دهد، علاوه بر مشتریان سابق آیفون‌ها که تمایل به خرید این محصول دارند، بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز تمایل به مهاجرت به اکوسیستم تلفن‌های هوشمند شرکت اپل خواهند گرفت و برای اولین بار سیستم عامل آی او اس را تجربه خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420