لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان تصمیمی برای آغاز دوران پساکرونا ندارد

اپل همچنان تصمیمی برای آغاز دوران پساکرونا ندارد

آغاز دوران پساکرونا و ازسرگیری فعالیت عادی تیم‌های کاری، به یکی از چالش‌های مهم شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، از جمله اپل تبدیل شده است. حالا شرکت اپل اعلام کرده که فرایند اجباری کردن کارکنان به انجام کار حضوری را برای بار دیگر به تعویق انداخته است.

تا پیش از این تیم کوک از طریق ایمیلی که به تمامی کارکنان اپل ارسال کرده بود، تاریخ اول فوریه ۲۰۲۲ را ضرب‌الاجل بازگشت به فرایند کار حضوری اعلام کرده بود؛ این تاریخ البته یک بار در سپتامبر ۲۰۲۱ و بار دیگر اکتبر ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود که برای بار سوم نیز به تعویق افتاده بود و فوریه ۲۰۲۲ به عنوان تاریخ نهایی در نظر گرفته شده بود؛ اما حالا شرکت اپل برای بار دیگر این تاریخ را به تعویق انداخته است. خبرگزاری بلومبرگ ضمن تایید این موضوع اعلام کرده که تصمیم جدید اپل به دلیل شیوع یکی از سویه‌های جدید کرونا بوده است.

سویه اومیکرون که در حال گسترش در سراسر جهان است، برای بار دیگر شرکت‌هایی نظیر اپل را با چالش مواجه کرده است. این موضوع باعث شده تا از یک طرف، اپل برای تاریخی نامعلوم فرایند بازگشت تیم کاری خود برسر کار حضوری را به تعویق بیاندازد و از طرف دیگر در چندین ایالت آمریکا استفاده از ماسک برای ورود مراجعین را اجباری کند.

اپل در ژوئن ۲۰۲۱ قوانین جدیدی را برای انجام کار به صورت ترکیبی از دورکاری و کار حضوری در نظر گرفته بود و از کارکنان خود خواسته بود تا بین سه تا پنج روز در هفته را به صورت حضوری کار کنند. با این حال شیوع سویه‌های مختلف کرونا این قانون را به هم زد و حتی پس از آغاز فرایند واکسیناسیون و افزایش سطح ایمنی جمعی، شرکت اپل همچنان نتوانسته تیم‌های کاری را به حالت سابق بازگرداند.

انجام کار ترکیبی و گسترش دورکاری تاکنون چالش‌های بسیار زیادی را برای اپل ایجاد کرده است. کند شدن روند توسعه برخی از قابلیت‌های ارائه شده در سیستم عامل‌های آی او اس و مک او اس، در کنار کاهش سطح تغییرات و قابلیت‌هایی که در محصولات سخت افزاری تازه معرفی شده این شرکت، از جمله نتایج این موضوع بوده که بسیاری از کاربران و مشتریان شرکت اپل نیز آن را حس کرده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد تا زمانی که ایمنی کامل در برابر کرونا و سویه‌های مختلف آن افزایش پیدا نکند، شرکت اپل قادر به بازگرداندن شرایط کاری خود به حالت عادی و افزایش روند توسعه سخت افزاری و نرم افزاری محصولات، آن‌ هم مشابه روند پیش از سال ۲۰۱۹ نخواهد بود

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420