لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه حذف ناچ از آیفون ۱۴ پرو برای بار دیگر تایید شد

شایعه حذف ناچ از آیفون ۱۴ پرو برای بار دیگر تایید شد

شایعه حذف ناچ از آیفون ۱۴ مدت‌ها است که توسط بسیاری از تحلیلگران مطرح شده است. در این میان، به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم به استفاده از طراحی دوربین حفره‌ای یا همان Punch Hole در دستگاه‌های جدید خود استفاده کند.

بر اساس گزارش جدید موسسه The Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و طراحی آیفون ۱۴ از طراحی متفاوتی به جای ناچ استفاده کند. در این طراحی مدل‌های رده بالای آیفون ۱۴ پرو قرار است با نمایشگری تمام صفحه طراحی شود که در آن ناچ جایگاهی ندارد و به جای آن شرکت اپل از طراحی حفره‌ای استفاده کرده است. این طراحی در آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس آجرایی خواهد شد و اپل مدل‌ میان‌رده محصولات خود را احتمالا با همان ناچ آماده طراحی و تولید خواهد کرد.

طراحی حفره باعث می‌شود تا فضای بیشتری برای نمایش محتوای بصری در قسمت بالایی نمایشگر وجود داشته باشد. در آیفون ۶.۱ و ۶.۷ اینچی تولید شده در سال ۲۰۲۲ با حذف ناچ در یک نمایشگر بزرگ‌تر، امکانات بیشتری برای مشاهده محتوای کاربردی به کاربران وجود خواهد داشت.

گفتنی است که اپل احتمالا قیمت پایه این محصولات را به دلیل تغییر در طراحی نمایشگر و دوربین جلویی افزایش خواهد داد و از متوسط قیمت محصولات رقیب بیشتر در نظر خواهد گرفت.

خبرگزاری کره‌ای The Elec نیز اعلام کرده که اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی از دو مدل آیفون غیر پرو و میان رده نیز رونمایی می‌کند که هر دو با نمایشگرهای LTPO OLED آماده تولید و عرضه به بازار خواهند شد. این دو تلفن‌ هوشمند میان رده مجهز به ناچ بوده و شرکت اپل آن‌ها را با همان طراحی سابق آماده عرضه می‌کند. با این حال اپل در تلاش است تا این محصولات را با نمایشگرهای تولید شده توسط شرکت ال‌جی تولید کند و در عین حال رفرش ریت ۱۲۰ هرتز یا همان قابلیت پرو موشن را نیز در آن‌ها ارائه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420