لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ماشین اپل سه مهندس کلیدی را از دست داد

پروژه ماشین اپل سه مهندس کلیدی را از دست داد

با وجود گزارش‌های مختلف در مورد تلاش شرکت اپل برای از سرگیری پروژه ماشین هوشمند، این شرکت سه مهندس کلیدی را از دست داد. اپل در طول هفته‌های گذشته با متخصصین ویژه‌ای نظیر مهندس توسعه باتری‌های لیتیومی و طراح سیستم تعلیق اتومبیل قطع همکاری کرده بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ شرکت اپل با جداشدن تعدادی از افراد متخصص در پروژه ماشین هوشمند مواجه شده است. Eric Rogers یکی از متخصصین پروژه ماشین هوشمند در اپل بود که به استخدام یک شرکت تولید کننده تاکسی هوایی در آمد. از طرف دیگر Alex Clarabut مدیر بخش مهندسی باتری نیز پس از جدایی از شرکت اپل به یک کمپانی دیگر در زمینه تولید محصولات حمل و نقل هوشمند پیوست. همچنین Michael Schwekutsch نیز به تیم توسعه یک شرکت دیگر که در زمینه توسعه‌ تاکسی‌های هوایی فعالیت می‌کند پیوست و از اپل جدا شد.

بلومبرگ اعلام کرده که تغییر و تحول‌های سریع در تیم توسعه ماشین‌های هوشمند شرکت اپل نشان دهنده آن است که مدیران این شرکت از روند توسعه این محصول و پروژه تایتان راضی نیستند و به همین دلیل تلاش دارند تا با افراد متخصص دیگری در این زمینه همکاری کنند.

بلومبرگ اعلام کرده که پروژه توسعه ماشین هوشمند، در شرکت اپل روندی مشابه با اپل واچ داشته است؛ تا پیش از این نیز اپل مدت‌ها روی توسعه یک ساعت هوشمند کار کرده بود و متخصصین زیادی را استخدام کرده بود که بسیاری از آن‌ها از این شرکت جدا شده بودند.

با این حال به نظر می‌رسد که سخت‌گیری مدیران اپل قرار است همانند گذشته منجر به تولید یک محصول کاربردی در زمینه حمل و نقل شود و ماشین هوشمند اپل تا سال‌های آینده به عنوان یک محصول با کیفیت آماده عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت