لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ریزر فن خنک‌کننده برای آیفون تولید کرد

ریزر فن خنک‌کننده برای آیفون تولید کرد

شرکت ریزر که به خاطر تولید محصولات کامپیوتری و اکسسوری‌های مربوط به بازی شهرت دارد، به تازگی اقدام به تولید و رونمایی از یک فن خنک‌کننده برای آیفون کرده است.

این محصول با عنوان Razer Phone Cooler Chroma معرفی شده است و با تلفن‌های هوشمند آیفون که توسط شرکت اپل تولید شده سازگاری کامل دارد.

این محصول دارای سازگاری با فناوری مگ سیف است و از آن طریق به تلفن‌ هوشمند متصل می‌شود و امکان خنک کردن دستگاه در زمان اجرای پردازش‌های سنگین و اجرای بازی‌ها را دارد. شرکت ریزر این محصول را به صورت اختصاصی برای آیفون تولید کرده است. با این حال یک نسخه متفاوت با آن را برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز ارائه داده است که امکان کاهش دمای دستگاه در زمان اجرای پردازش‌های سنگین را می‌دهد.

ریزر فن خنک‌کننده برای آیفون تولید کرد

در این محصول یک فن با ۷ پره قرار گرفته است که می‌تواند با سرعت حداکثری ۶۴۰۰ دور در دقیقه بچرخد. علاوه بر این جرخش صدای ایجاد شده از پره‌های هفت‌گانه این محصول برابر با ۳۰ دسی‌بل خواهد بود که تا حدودی ساکت و بی‌آزار به نظر می‌رسد.

این محصول امکان اتصال به صورت بلوتوث را به تلفن‌های هوشمند آیفون دارد و برای کار نیاز به اتصال از طریق یک درگاه USB-C خواهد داشت. ریزر در این محصول اقدامی به تعبیه باتری نکرده است و دستگاه باید به صورت مداوم به یک منبع تغذیه نظیر پاور بانک یا موارد دیگر متصل باشد.

ریزر اعلام کرده که این محصول با فناوری‌های پیشرفته تولید شده است که باعث می‌شود تا بازدهی آیفون در زمان اجرای بازی‌ها افزایش پیدا کند.

شاید به جرئت بتوان گفت که این محصول جدید ریزر اولین اکسسوری کاربردی برای رابط مگ سیف بعد از شارژ‌ها، قاب‌ها و کیف‌های پول متصل به آیفون است که برای اجرای یک کار ویژه ساخته می‌شود. شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی مگ سیف را توسعه داد و تصمیم دارد تا آن را در آیفون‌ها به شکلی ویژه گسترش دهد تا امکانات کاربردی‌تری در اختیار کاربران از طریق اکسسوری‌ها قرار بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373