لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به کودکان آمریکا، کدنویسی یاد می‌دهد

اپل به کودکان آمریکا، کدنویسی یاد می‌دهد

اپل برای گسترش برنامه درسی و تحصیلی، به کودکان آمریکایی طبق برنامه «Everyone Can Code» کدنویسی را بر اساس زبان برنامه‌نویسی سوئیفت یاد می‌دهد.

اپل به تازگی اعلام کرده که با باشگاه‌های دختران و پسران آمریکا در حال همکاری است تا برنامه جدیدی را برای گسترش قابلیت دسترسی به برنامه تحصیلی «Everyone Can Code» ارائه کند. این اعلامیه به مناسبت هفته آموزش علوم کامپیوتر در آمریکا منتشر شده است.

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که این همکاری برای ده‌ها هزار دانش آموز در بیش از ده‌ها شهر ایالات متحده، کدنویسی با زبان برنامه‌نویسی سوئیفت را به همراه می‌آورد.

اپل توضیح داده که با استفاده از آیپد و برنامه تحصیلی کدنویسی رایگان و حمایت و پشتیبانی حرفه‌ای و مستمر مربیان اپل، کودکان و نوجوانان در باشگاه‌های دختران و پسران آمریکا می‌توانند با ادغام کدنویسی در برنامه‌نویسی، فرصتی برای خلق اصول اولیه طراحی و توسعه اپلیکیشن با تاکید بر تفکر انتقادی و ایجاد راه حل برای مشکل داشته باشند.

این اعلامیه یک گسترش همکاری اپل با باشگاه‌های پسران و دختران آمریکا است. راه‌اندازی اولیه این برنامه در ۱۰ منطقه جدید شامل آتلانتا در ایالت جورجیا، آستین از ایالت تگزاس، metro D.C، شهرستان Miami-Dade در ایالت فلوریدا، شهرستان Wake، کارولینای شمالی و سیلیکون ولی است.

بنابر گفته اپل، این برنامه‌ریزی اکنون در شهرهای آتلانتیک از ایالت نیوجرسی، شیکاگو، دیترویت، نشویل، تنسی و شهر نیوآرک در نیوجرسی وجود دارد.

لیزا جکسون، معاون محیط زیست، سیاست و نوآوری‌های اجتماعی این شرکت همچنین اشاره کرده که آموزش، نیرویی برای برابری ایجاد می‌کند و همه دانش آموزان باید فرصتی برای کشف و توسعه مهارت‌های کدنویسی در آینده داشته باشند.

او همچنین گفته که با همکاری Boys & Girls Clubs of America، قبلا هزاران دانش آموز با تجربه‌های فناوری نوآورانه آشنا شده‌اند و اکنون این شرکت بسیار خوشحال است که بتواند همکاری و ارائه کدنویسی با زبان برنامه‌نویسی سوئیفت را در سرتاسر این کشور گسترش دهد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420