لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از آیفون ۱۴ چه انتظاری داشته باشیم؟ :: قسمت سوم

از آیفون ۱۴ چه انتظاری داشته باشیم؟ :: قسمت سوم

همان‌طور که در قسمت اول و قسمت دوم  اشاره شده، شایعات فراوانی درباره قابلیت‌های آیفون ۲۰۲۲ یا به احتمال زیاد آیفون ۱۴ وجود دارد، در این قسمت به سایر موارد و ویژگی‌های این دستگاه می‌پردازیم.

آیفون ۱۴ چه قابلیت‌ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

بهبودها و پیشرفت‌های دوربین: بنابر گفته مینگ چی کو، دوربین جلویی در آیفون ۱۴ دارای پیشرفت‌های چشمگیری خواهد بود که مهمترین تغییر، قابلیت فوکوس خودکار است و می‌توان گفت کیفیت آن مشابه دوربین عقبی خواهد شد.

او اشاره کرده که دوربین عقبی در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت که نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون ۱۲، افزایش قابل توجهی است. گرچه ممکن است تصویر به دست آمده، کیفیت ۱۲ مگاپیسکل را داشته باشد.

در این مورد اپل می‌تواند همانند گوشی‌های هوشمند اندروید، از یک الگوریتم مقیاسی استفاده کند که اطلاعات خام ۴۸ مگاپیکسلی را گرفته و تصویر خروجی را ۱۲ مگاپیکسل به همراه جزئیات بیشتر و نویز کمتر ارائه دهد. همچنین ممکن است سیستم فیلمبرداری دوربین در آیفون ۱۴ ارتقا یافته و از ضبط ویدیو با کیفیت 8K برای اولین بار پشتیبانی خواهد کرد.

اندازه‌های نمایشگر: مینگ چی کو پیش‌بینی کرده که ممکن است آیفون ۱۴ همانند دو آیفون ۱۲ و ۱۳ دارای اندازه مینی نباشد، در عوض اپل دو مدل آیفون ۱۴ در دو اندازه متفاوت 6.1 اینچ و 6.7 اینچ را رونمایی خواهد کرد. این می‌تواند شامل آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باشد.

حذف پورت: برخی گزارش‌ها و شایعات مربوط به چندین سال اخیر نشان می‌دهند که اپل می‌تواند آیفون بدون پورت لایتنینگ و کاملا بی‌سیم عرضه کند. این شایعه ممکن است در آیفون ۱۴ ظاهر شود که از شارژ بی‌سیم و فناوری جدید مگ سیف اپل استفاده خواهد کرد. اپل احتمالا این تغییر را اولین بار در مدل پرچمدار یعنی آیفون ۱۴ پرو ارائه می‌کند و سال‌های بعد در مدل‌های پایین‌تر، این ویژگی را عرضه خواهد کرد.

تراشه و سرعت: در حالی که برخی شایعات پیش‌بینی کرده بودند که در آیفون ۲۰۲۲ احتمالا از تراشه جدید با فناوری سه نانومتری استفاده خواهد شد، اما گفته شده که TSMC شریک اپل در تولید تراشه، احتمالا از فرایند پنج نانومتری برای تولید تراشه در آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد.

تاریخ عرضه آیفون ۱۴ چه زمانی خواهد بود؟

به جز آیفون ۱۲ که عرضه آن به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد، همه مدل‌های آیفون‌ها به طور معمول در سپتامبر معرفی و عرضه می‌شوند. بنابر پیش‌بینی تحلیلگر اپل، مدل‌های آیفون ۱۴ در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی و رونمایی خواهند شد.

 

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420