لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از آیفون ۱۴ چه انتظاری داشته باشیم؟ :: قسمت اول

از آیفون ۱۴ چه انتظاری داشته باشیم؟ :: قسمت اول

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه آیفون ۱۳ نگذشته است، اما شایعات فراوانی در مورد آیفون ۱۴ و قابلیت‌های مورد انتظار از این دستگاه جدید منتشر شده است.  آیفون ۱۴ همراه با طراحی و قابلیت‌های جدید در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. در این مطلب مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و سایر موارد شایعه شده درباره آیفون ۱۴ جمع‌آوری و ارائه شده است.

نام آیفون ۲۰۲۲ چه خواهد بود؟

از آنجا که آیفون ۲۰۲۱ با عنوان آیفون ۱۳ معرفی و عرضه شد، انتظار می‌رود آیفون ۲۰۲۲ با نام آیفون ۱۴ معرفی شود. معلوم نیست که اپل بخواهد به عنوان «S» برای آیفون برگردد، ولی شایعات نشان می‌دهند که تغییرات آیفون جدید به قدر کافی مهم و قابل توجه خواهد بود که شماره جدیدی برای آن در نظر گرفته شود.

این احتمال وجود دارد که اپل شماره‌گذاری در خط تولید آیفون را کنار بگذارد و آیفون‌های جدید را با عناوین ساده‌ای بر اساس اندازه، نام های پرو یا غیر پرو و سال عرضه معرفی کند، همان‌طور که در چند سال گذشته، آیپد را به همین شیوه نام‌گذاری کرده است.

گفتنی است که نام‌گذاری دستگا‌ه‌های اپل تا آخرین لحظه پنهان می‌ماند، بنابراین باید تا زمان معرفی و عرضه آیفون جدید صبر کرد.

آیفون ۱۴ چه قابلیت‌ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

مهمترین تغییر مورد انتظار در آیفون ۲۰۲۲، حذف ناچ است، این ویژگی اولین بار در آیفون X معرفی شد و تاکنون در آیفون‌ها باقی مانده است. ناچ برای قرار گرفتن حسگرهایی مثل فیس‌ آیدی در آیفون، طراحی شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل گفته که این شرکت ناچ را در آیفون جدید و به احتمال زیاد در آیفون ۱۴ پرو حذف خواهد کرد. او این تغییر طراحی را به عنوان یک طراحی حفره دوربین جلو توصیف کرد. همچنین مارک گورمن از بلومبرگ نیز گفته که آیفون ۱۴ با طراحی کاملا جدید عرضه خواهد شد.

این تحلیلگر همچنین اشاره کرده که اگر نمونه‌سازی و تولید محصولات طبق برنامه اپل پیش برود، طراحی حفره دوربین جلو به نتیجه خواهد رسید. هدف فعلی اپل، قرار دادن این حفره در آیفون‌های پرچمدار ۲۰۲۲ که همان آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس خواهد بود، ولی در آیفون ۱۴ استاندارد ناچ باقی خواهد ماند.

برای مطالعه ادامه مطلب به قسمت دوم مراجعه نمایید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420